ورود
پیش فروش بلیط قطار یوتراوز

تاریخ‌ پیش‌فروش بلیط قطار در سال 1403

زمان برای مطالعه 5 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

هر چه می‌خواهید درباره بلیط‌های پیش فروش قطار یوتراوز بدانید را، در ادامه همین صفحه در اختیارتان قرار داده‌ایم. از آخرین اطلاعیه‌ها برای پیش‌فروش بلیط قطار گرفته تا قیمت و نحوه خرید. 👇

دانستن تاریخ پیش‌فروش بلیط قطار به شما کمک می‌کند تا در دوران پیکِ سفر، نگران تهیه بلیط در شلوغی سایت‌ها نباشد. اگر در ایام نوروز یا اربعین قصد سفر ریلی دارید، حتما تاریخ پیش‌فروش بلیط قطار را در این مقاله چک کنید تا از سفر جا نمانید. برای روزهای دیگر هم، خطوط بعدی راهنمای شماست. 


🔔 طبق آخرین اطلاعیه؛ برای تاریخ حرکت 1403/02/01 تا 1403/02/31، از ساعت 08:00 صبح روز سه‌شنبه 1403/01/21  می‌توانید برای خرید آنلاینِ 👈 بلیط قطار👉  در تمام مسیرها، به اپلیکیشن یوتراوز مراجعه کنید.


لیستی از آنچه درباره «طرح پیش‌ فروش قطار» و راهنمای خرید آن در ادامه می‌خوانید:


پیش‌فروش بلیط قطار در نوروز 1403

اگر برای عید نوروز 1403 راهی سفر هستید. می‌توانید برای تاریخ حرکت در بازه زمانی 1402/12/23 تا 1403/01/17 به‌راحتی از یوتراوز بلیط پیش‌فروش قطار بخرید. در ادامه زمان و جزییات مسیرها را می‌خوانید:

زمان پیش‌فروش بلیط قطار نوروز 1403:

از ساعت 8:00 صبح در تاریخ‌های اعلام شده می‌توانید بلیط خود را تهیه کنید:

  • سه شنبه 1402/12/08: کلیه مسیرها به‌جز مسیرهای منتهی به مشهد
  • چهارشنبه 1402/12/09: کلیه مسیرها به‌جز تهران مشهد
  • پنجشنبه 1402/12/10: مسیر تهران مشهد و بالعکس
سریع و سیر قطار بگیرخرید آنلاین


پیش فروش بلیط قطار چه زمانی آغاز می‌شود؟

پیش فروش بلیط قطار

 تاریخ پیش‌فروش بلیط قطار برای ماه‌های مختلفِ سال، متفاوت است؛ بعضی مواقع برحسب افزایش میزان تقاضا، ممکن است تا دوبار در یک ماه هم، بلیط قطار به صورت پیش‌فروش عرضه شود. خوشبختانه ما در یوتراوز همیشه این نکته را در نظر داریم که تاریخ پیش فروش بلیط قطار را به محض اعلام از طرف شرکت‌های ریلی و حتی معمولا زودتر از سایر سایت‌های فروش بلیط در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم.



چطور از آغاز پیش فروش بلیط قطارِ یوتراوز خبردار شویم؟

اگر از مشتریان پروپاقرص یوتراوز باشید حتما می‌دانید که آغاز پیش‌فروش بلیط قطار همیشه در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام یوتراوز اطلاع‌رسانی می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید در کادر تبلیغاتی (Pop up) این صفحه شماره همراه خود را وارد کنید تا به محض بازشدن پیش‌فروش قطار، بتوانیم از طریق پیامک  هم شما را با خبر کنیم. (هرگونه سوال یا ابهامی دارید، در قسمت ثبت دیدگاه پایین صفحه از ما بپرسید.)


راهنمای مرحله به مرحله خرید بلیط پیش‌فروش قطار از یوتراوز

روی خرید «بلیط قطار» کلیک کنید تا وارد صفحه انتخاب بلیط قطار پیش‌فروش یوتراوز شوید. 

مرحه اول: وارد کردن اطلاعات اولیه

خرید بلیط پیش فروش قطار در سایت یوتراوز

در کادر مبدا، شهر خود را وارد کنید و در کادر مقصد، شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید. کادر بعدی مربوط به تاریخ سفر شماست. تاریخ رفت خود را مشخص کنید. (اگر بلیط دوطرفه را انتخاب کرده باشید، باید علاوه بر تاریخ رفت، تاریخ برگشت خود را هم روی تقویم مشخص کنید.) بعد از وارد کردن تاریخ، تعداد نفرات و نوع کوپه را مشخص کرده و دکمه «جستجو» را بزنید.

مرحله دوم: انتخاب بلیط

بلیط پیش فروش قطار در سایت یوتراوز

در این صفحه مشخصات قطار و قیمت بلیط های موجود را همراه با تاریخ و ساعت در اختیار دارید. مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و دکمه انتخاب بلیط را بزنید.

مرحله سوم: اطلاعات مسافران

راهنمای خرید بلیط پیش فروش قطار  در سایت یوتراوز

همانطور که پیداست در این صفحه باید اطلاعاتی مثل: نام و نام خانوادگی، کدملی، جنسیت، شماره تماس و... را وارد کنید. بعد از ثبت اطلاعات، با زدن دکمه «مرحله بعدی» در کادر کد تایید، شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید عبور از این مرحله و وارد شدن به مرحله پرداخت را دریافت کنید. باوارد کردن کد و زدن تایید به صفحه بعد می‌روید.

مرحله چهارم: پرداخت

خرید بلیط قطار در بازه پیش فروش در سایت یوتراوز

در این صفحه بعد از چک کردن اطلاعات، دکمه خرید و دریافت رسید را بزنید تا به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شوید. بعد از تکمیل این مرحله، خرید بلیط قطار شما کامل می‌شود.


قوانین کنسلی و استرداد در پیش فروش بلیط قطار

قوانین استرداد بلیط پیش‌فروش قطار مثل بلیط قطار عادی است. اگر بعد از خرید بلیط پیش‌فروش قطار از سفر منصرف شدید یا به هر دلیلی قصد کنسل کردن بلیط خود را داشتید، کافی است روی «راهنمای استرداد بلیط قطار در سایت یوتراوز» کلیک کنید. تمام شرایط و قوانین استرداد بلیط را می توانید در این صفحه بخوانید و بدون معطلی استرداد بلیط خود را انجام دهید. 


پیش فروش بلیط قطار برای اتباع خارجی چگونه است؟

اتباع خارجی هم مثل سایرین، می‌توانند در بازه پیش‌فروش قطار بلیط رزرو کنند. توجه داشته باشید که برای خرید بلیط قطار اتباع خارجی داشتن پاسپورت معتبر یکی از واجبات است. برای اتباع کشورهای افغانستان و پاکستان که پاسپورت ندارند، سفر با قطار تنها با ارائه برگه تردد معتبر مجاز است. 

برای اطلاع از جزئیات خرید بلیط قطار برای اتباع خارجی با شماره 1548 (واحد قطار) تماس بگیرید.


خرید بلیط قطار 6 ساعت زودتر از پیش‌فروش سراسری 

شانس همراهان یوتراوز برای خرید بلیط قطار در بازه پیش‌فروش از سایر مسافران بیش‌تر است! فرقی نمی‌کند مقصدتان کجاست، می‌توانید از این مزیت برای خرید بلیط قطار در تمام مسیرهای ریلی موجود کشور استفاده کند.




سوالات متداول

پیش فروش بلیط قطار اردیبهشت‌ماه چه زمانی‌ست؟

پیش فروش بلیط قطار اردیبهشت‌ماه معمولا از نیمه دوم فروردین‌ماه شروع می‌شود؛ گاهی حتی برای یک ماه، دو تاریخ پیش فروش اعلام می‌شود.

پیش فروش بلیط قطار اسفندماه چه تاریخی‌ست؟

پیش فروش بلیط قطار اسفندماه، معمولا در نیمه دوم بهمن ماه به صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان دقیق پیش فروش بلیط قطار اسفندماه، اطلاعیه‌های پیش فروش در سایت یوتراوز را دنبال کنید.

پیش فروش بلیط قطار اهواز چه زمانی‌ست؟

برای اطلاع از زمان دقیق پیش فروش بلیط قطار تهران اهواز، شماره خود را در کادر اعلام پیش فروش وارد کنید.

زمان اعلام پیش فروش بلیط قطار تهران مشهد چه موقعی‌ست؟

قطار مشهد به تهران و مسیر برعکس آن جزو پرترددترین مسیرهای ریلی کشورمان هستند. برای اطلاع از زمان دقیق پیش فروش بلیط قطار تهران مشهد، سایت یوتراوز را دنبال یا شماره خود را در کادر مربوط به آن وارد کنید.

چه زمانی پیش فروش بلیط قطار تهران بندرعباس شروع می‌شود؟

برای اطلاع از زمان دقیق پیش فروش بلیط قطار تهران بندرعباس، شماره خود را در کادر مربوط به آن وارد کنید و برای خرید بلیط قطار تهران بندرعباس در هر زمانی به سایت یوتراوز مراجعه کنید.

برای پیش فروش بلیط قطار رجا به چه سایتی مراجعه کنم؟

سایت یوتراوز تمام قطارهای موجودی در شرکت رجا، فدک و سایر شرکت‌های ریلی را پیش فروش می‌کند.

قیمت پیش فروش بلیط قطار تهران مشهد چقدر است؟

قیمت پیش فروش بلیط قطار تهران مشهد به نوع قطار و زمان، درجه، شرکت ریلی و خدمات شرکت بستگی دارد. برای خرید بلیط قطار با تخفیف، سایت یوتراوز بهترین انتخاب است.

پیش فروش بلیط قطار حمل خودرو چه زمانی انجام می‌شود؟

پیش فروش بلیط قطار برای حمل خودرو، همزمان با قطارهای مسافربری باز می‌شود.

قیمت بلیط قطار برای هر نفر در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

برای اطلاع از جدیدترین قیمت بلیط قطار برای هر نفر به سایت و اپلیکیشن یوتراوز مراجعه کنید.

بلیط قطار کی باز می‌شود؟

پیش فروش بلیط قطار معمولا برای هر ماه از ماه قبل باز می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم شماره خود را در کادر پاپ‌آپ پیش‌فروش وارد کنید و در جریان داغ‌ترین اخبار پیش‌فروش قرار بگیرید.

نوشته های مشابه
  • روز شیراز؛ بهانه‌ای برای بزرگداشت یک شهر

    «خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش/ خداوندا نگه دار از زوالش». حافظ، همه حرف را درباره شیراز در این بیت زده‌است؛ شهری که باید امیدوار بود از زوال و ویرانی دور بماند چراکه شبیه و نظیرش پیدا نمی‌شود. ثبت یک روز در تقویم به اسم شیراز، حداقل کاری‌ست که می‌شود در پاسداشت مقامش انجام داد.

  • بهترین هتل‌های سنتی یزد کدام‌ها هستند؟

    هتل‌های سنتی یزد برای خودشان دنیایی دارند. وقتی پا به این هتل‌ها می‌گذارید، انگار سوار ماشین زمان به قرن‌ها قبل رفتید. حالا به خودتان بستگی دارد که بخواهید چقدر در این ماشین‌ها بمانید و از سفر در زمان لذت ببرید!

  • غذاهای خیابانی دبی که حتما باید امتحان کنید!

    بعضی از غذاها را اگر در رستوران‌های شیک و لوکس بخوریم، خیلی بهمان نمی‌چسبند. مثلا به نظر من دیزی را باید در رستوران‌های خاکی و متواضعی خورد که همه دکوراسیون‌شان به چندتا تخت چوبی محدود می‌شود. یا مثلا ساندویچ خوراک هندی فقط توی دکان‌های اغذیه صاف و ساده کیف می‌دهد. حالا اگر بخواهیم طعم غذاهای خیابانی را در شهر مدرن و لوکسی مثل دبی بچشیم، چه؟ پاسخ را در ادامه بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز