ورود
Safety issues  Covid-19

مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

با وجود اینکه هنوز هم 66 درصد بریتانیایی ها تعطیلات خارج از کشور را مد نظر دارند، تحقیقات جدید آلکلیر، از ارائه دهندگان متخصص در بیمه سفر، نشان می دهد که پیشینه ایمنی یک کشور در برابر کووید-19، اقامتگاه و نزدیکی به خدمات پزشکی خوب در خارج از کشور در صدر تصمیمات مهمی است که در حال شکل دادن به تصمیم گیری ها در مورد سفر در خارج از کشور است.

به دنبال معرفی مجدد قوانین قرنطینه از سوی دولت - و خطر اضافه شدن کشورهای دیگری به لیست قرنطینه - آلکلیردر هفته گذشته از نمونه منتخبی از 2000 بزرگسال انگلیسی در سطح ملی نظرسنجی کرد تا بتواند تصویر به روزی از ذهنیت مسافر انگلیسی به دست آورد. این تحقیقات نشان می دهد اکثر مردم قصد سفر در ماه های آینده را دارند ، اما اکنون مسائل رفاهی و ایمنی بر فهرست اولویت ها حاکم است.

دو اولویت اصلی برای کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند ، اولا بر انتخاب کشوری با پیشینه قابل قبول در خصوص ایمنی در برابر کووید-19 (44٪) و دوما بر ارزیابی خطر احتمالی بازگشت یک کشور به تعطیلی(42٪) استوار بود. همچنین، نگرانی هایی در مورد سفر ایمن وجود داشت، همراه با فاصله اجتماعی که در حال حاضر اهمیت بیشتری یافته (39٪) و 29٪ مردم که می خواهند در مورد عبور و مرور ایمن در فرودگاه ها آسوده خاطر باشند. با در نظر گرفتن اقامت در خارج از کشور ، وضعیت خدمات بهداشتی کشور میزبان (36٪) نیز مورد توجه بیشتری قرار گرفته بود.

با توجه به تغییر جدی توجهات به سمت مسائل رفاهی و ایمنی در تعطیلات ، این تحقیق همچنین عنوان کرد که تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان انگلیسی دیگر به دنبال بیمه ارزان نبودند، بلکه پوشش بیمه بسیار خوبی می خواستند که از آنها در برابر خطرات کووید-19 به طور کامل محافظت کند. به طور کلی ، 36٪ از پاسخ دهندگان عنوان کردند که در حال حاضر با در نظر گرفتن تعطیلات در خارج از کشور، داشتن بهترین بیمه ممکن که آنها را کاملا در برابر خطرات کووید-19 پوشش می دهد، اولویت اصلی بود.

براساس گروه سنی، احتمال بیشتری وجود داشت که افراد بالای 55 سال مقصدی را بر اساس پیشینه ایمنی آن در برابر کووید-19 انتخاب کنند (56٪ در مقابل 28٪ از افراد زیر 34 سال). همچنین، بیشترین احتمال وجود داشت که بالای 55 ساله ها خواهان بهترین پوشش بیمه ای باشند که آنها را به طور کامل در برابر طیف گسترده ای از خطرات کووید-19 پوشش می دهد (51٪).


کریس رولاند، مدیرعامل الکلیر عنوان کرد: "با وجود معرفی مجدد محدودیت های قرنطینه ، بسیاری از مردم هنوز هم می خواهند در ماه های آینده سفر کنند. به خصوص در بین دهه 50 ها، دلایل سفر می تواند متنوع باشد. همچنین، جالب توجه است که این سرآغاز تغییر اساسی در نگرش مردم به بیمه سفر است، با کیفیت که جای قیمت را می گیرد. 

نوشته های مشابه
  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

  • از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

    حسین جهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز