ورود
Qatar Airways Surprise for Christmas Travelers

هواپیمایی قطر مسافران را در ایام کریسمس غافلگیر کرد

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

خطوط هوایی قطر با خوشحالی اعلام می‌کند برنامه‌هایی را تدارک دیده تا با ساختن لحظات خاصی که مسافران را هم در طول پرواز و هم خارج از هواپیما غافلگیر و ذوق‌زده می‌کند، به استقبال کریسمس امسال خواهد رفت. مسافرانی که با هواپیمایی قطر در ایالات متحده، اروپا، استرالیا و نیوزلند و مقصدهای برگزیده در آسیا و آفریقا تردد کنند، از 19 تا 26 ماه دسامبر از برنامه‌های ویژه جشنواره این شرکت هواپیمایی برخوردار خواهند شد.

مسافران بیزنس از بدو ورود به هواپیما با نوشیدنی فصلی و منوی غذای مخصوص تعطیلات با مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه از جمله تارتار ماهی قزل آلای دودی با صدف سرخ شده فلفلی، لبو و خاویار قرمز، بیف ولینگتن با پوره سیب‌زمینی و زردچوبه‌، سیب‌زمینی کبابی، کدو تنبل، قارچ صدفی و عصاره گوشت گاو، و دسر شکلاتی تمشک مورد استقبال قرار خواهند گرفت. مشتریان ممتاز نیز یادآورهای بی‌ادعای ایام کریسمس از جمله دستمال مخصوص جشن که مانند نواری دور پک کارد و چنگال پیچیده شده و یک فنجان شکلات داغ سفارشی با مارشمالو هدیه خواهند گرفت. مسافران می‌توانند با مجموعه متنوعی از فیلم‌های مخصوص جشن در سیستم تفریح و سرگرمی داخل پرواز، اوریکس وان، سرگرم شوند و در زمان استراحت از خدمات استراحت شرکت هواپیمایی لذت ببرند. تعداد محدودی بالش که پیام "کریسمس مبارک" روی آن نقش بسته نیز راحتی مسافران را از هر نظر تکمیل می‌کند.

قسمت تکیه‌گاه سر صندلی‌های کابین اکونومی با روکش مخصوص جشن پوشیده خواهد شد و مشتریانی که با کلاس اکونومی سفر می‌کنند از منوی غذاهای فصلی نشاط‌آوری مانند خوراک بوقلمون، پوره سیب‌زمینی و زردچوبه با جعفری به عنوان غذای اصلی و پودینگ کریسمس برای دسر نیز برخوردار خواهند شد.

همچنین، هواپیمایی قطر برای اولین بار سراسر سالن تجاری المورجان در فرودگاه بین‌المللی حمد را با جلوه‌های جشنی آراسته است. مسافران می‌توانند از تزئینات فصلی در قالب گل‌آرایی، و نمایشگاه‌های ارائه‌دهنده بسته‌های هدیه مناسبتی و مجموعه متنوعی از غذاهای مخصوص تعطیلات در بوفه غذا لذت ببرند یا غذاهای دلخواه خود را از منوی دیجیتال انتخاب کنند. برای آن دسته از مسافرانی که می‌خواهند روح این فصل از تعطیلات را با تمام وجود حس کنند، میز همگانی بزرگی با تزیینات خیره‌کننده از جمله زیربشقابی‌های الهام‌بخش تعطیلات، سبدهای نان، دستمال سفره‌های بسته‌بندی شده و تزئینات خاص تدارک دیده شده تا افراد را برای سهیم شدن در یک وعده غذایی با گزینه‌های مختلفی از جمله سالاد والدورف، رولت بوقلمون، بیف ولینگتن، کیک شکلاتی مخصوص کریسمس، شکلات داغ درجه یک با مارشمالو برشته، موکتل‌های سفارشی و دیگر خوردنی‌ها دور هم جمع کند.

جناب آقای اکبر الباکر، مدیر ارشد گروه هواپیمایی قطر، گفت: "به دلیل این همه‌گیری دنباله‌دار، سال بسیار چالش‌برانگیزی داشتیم. به همین دلیل، امسال بیش از هر زمان دیگری تلاش می‌کنیم برنامه‌های جشن را در هواپیما و در فرودگاه حمد به بهترین شکل اجرا کنیم تا شادی را به پروازها برگردانیم. در هفته‌های آینده، ده‌ها هزار مسافر برای تعطیلات یا دیدار با خانواده و دوستان خود در خارج از کشور با ما سفر خواهند کرد و ما در صدد هستیم تا همچنان خانواده و دوستان را دور هم جمع و سفر در این دوران خاص را برای آن‌ها به یادماندنی‌تر کنیم."

مسافران می‌توانند حین سفر با هواپیمایی قطر در ایام جشن، توقع بالاترین میزان ایمنی را داشته باشند. تدابیر ایمنی حین پرواز در خطوط هوایی قطر، تدارک تجهیزات محافظت شخصی برای کادر پرواز و یک بسته محافظتی رایگان و محافظ صورت یکبار مصرف برای مسافران را در بر می‌گیرد. مسافران کلاس تجاری ما در هواپیماهای مجهز به کیوسوئیت می‌توانند از فضای خصوصی کامل‌تر این صندلی‌های تجاری برنده جایزه از جمله پارتیشن‌های خصوصی کشویی و امکان استفاده از علامت "مزاحم نشوید" برخوردار شوند. پروازهای هواپیمایی قطر به بیش از 30 مقصد از جمله فرانکفورت، کوالالامپور، لندن و نیویورک مجهز به صندلی‌های کیوسوئیت است.

منبع: Qatar Airways surprises and delights passengers this Holiday Season

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • کاهش 70 درصدی گردشگری

    محدودیت‌های ایجاد شده در بخش سفر در واکنش به همه‌گیری کووید-19، همچنان خسارات شدیدی را به گردشگری بین‌المللی وارد می‌کند، بطوریکه بنا به آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، ورود مسافران بین‌المللی در هشت ماه اول سال 2020 کاهش 70 درصدی را نشان می‌دهد.

  • اولین هواپیمای سفارشی قطر

    شرکت هواپیمایی قطر به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، از هواپیمای بوئینگ 777 خود که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، رونمایی کرد تا شروع دوره دو ساله تا آغاز مسابقات در 21 نوامبر 2022 را جشن بگیرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز