ورود
Perform pre-flight testing at airports

شورای جهانی سفر و کرونا

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

گلوریا گوارا، رئیس و مدیرعامل شواری جهانی سفر و گردشگری، گفت: "واقعا امیدوارکننده است که به تدریج شاهد باز شدن درب‌ها به‌ روی انجام آزمایش‌ قبل از پرواز در فرودگاهها هستیم. چندین ماه است که خواستار آزمایش‌گیری سریع و کم‌هزینه در برنامه حرکت در فرودگاههای سراسر دنیا هستیم که با اجرایی شدن این اقدام در مسیر درست گام برداشته‌ایم.

وی افزود: "آخرین تحقیقات شورای جهانی سفر و گردشگری نشان می‌دهد كه اثر مثبت آزمایش‌گیری در فرودگاه سفرهای هوایی بین‌المللی، مشاغل و اقتصاد جهانی را احیا خواهد کرد. تقریباً 20 میلیون شغل در سراسر اروپا، از جمله سه میلیون در آلمان، 1.93 میلیون در انگلیس، 1.91 میلیون در ایتالیا و بیش از 1.5 میلیون در فرانسه را می‌توان از این طریق نجات داد."

به همین دلیل است که از ترویج چنین تدابیری در فرودگاههای شارل‌دوگل و اورلی پاریس، هیترو لندن و طرح آزمایشی جدید بین فرودگاه فیومیچینو رم روم و لینیت میلان حمایت می‌كنیم. امیدواریم که این امر الهام‌بخش دیگر کشورها شود تا از این اقدامات الگوبرداری کنند و ابتکارعمل‌های مشابهی را اجرایی کنند."

بااین‌حال، برای نجات بخش سفر و گردشگری بین‌المللی، به تفاهم‌نامه آزمایشی استانداردی در سطح بین‌المللی نیاز داریم. همکاری و هماهنگی کامل دو اصل مهم برای احیای تداوم سفرها و حذف قرنطینه‌ به عنوان یک راهکار ناکارآمد و هزینه‌بر است."

حذف یا کاهش چشمگیر مدت زمان قرنطینه که پیشتر در برخی کشورها اعمال شده، می‌تواند سفرهای تجاری مهم بین‌المللی را نخست در پروازهای کوتاه‌مدت و در ادامه بین مراکز مهم مالی مانند فرانکفورت، لندن و نیویورک و دیگر پروازها از نقاط دیگر دنیا به قاره آمریکا و بالعکس را مجددا برقرار کند."

با توجه به بلاتکلیفی وضعیت بخش تجارت هوایی، اکنون از هر زمان دیگری مهم‌تر است که هر راه عملی دیگری را برای سرعت بخشیدن به روند آزمایش‌گیری در فرودگاهها از طریق طرح‌های آزمایشی هدفمند مورد بررسی قرار دهیم."

منبع: WTTC responds to the implementation of testing on departure at airports across Europe

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز