ورود
قوانین سخت‌گیرانه فرودگاه امام

قوانین سخت‌گیرانه جدید در فرودگاه امام

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

طبق دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و درمان، اجازه ورود مسافران خارجی به کشور، بدون ارائه کارت واکسن و تست پی‌سی‌آر ۹۶ ساعت قبل از انجام پرواز، داده نمی‌شود.

قوانین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی برای مسافران خارجی سخت شد!

مدیرکل ایمنی و تضمین کیفیت فرودگاه بین‌المللی امام:

طبق دستورالعمل جدیدی که وزارت بهداشت و درمان کشور اعلام کرده است به هیچ عنوان اجازه ورود مسافران خارجی به کشور ایران بدون کارت واکسن و تست پی‌سی‌آر ۹۶ ساعت قبل از انجام پرواز را نمی‌دهیم.

مطابق دستورالعمل جدید ورود مستقیم و غیرمستقیم مسافران غیرایرانی از کشور‌های جنوب آفریقا از جمله بوتسوانا، نامبیا، اسواتینی، لسوتو، موزامبیک، زیمباوه، مالاوی و آفریقای جنوبی تا اطلاع ثانوی به کشورمان ممنوع است.

آخرین بخشنامه‌های پروازهای خارجی و محدودیت‌های سفر در دوران کرونا را در یوتراوز را دنبال کنید.

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • بازگشایی سفر به ژاپن و چین

    ژاپن و چین در اولین مذاکرات مقامات رده بالای دو کشور از زمان انتخاب نخست وزیر جدید ژاپن در ماه سپتامبر، برای شروع دوباره سفرهای تجاری در ماه جاری و ادامه گفتگوها درباره جزایر مورد مناقشه در دریای چین شرقی به توافق دست یافتند.

  • آغاز به‌کار سفرهای هوایی هند

    پرادیپ سینگ کارولا، رئیس سازمان هواپیمایی داخلی هند، ضمن سخنرانی در وبیناری با موضوع "چشم‌انداز پیش‌ روی صنعت هواپیمایی و گردشگری" که به میزبانی اتحادیه انجمن‎های گردشگری و مهمان‌یاری هند برگزار شد، اظهار داشت: "حدود 65 درصد از سفرهای هوایی داخلی به میزان قبل از همه‌گیری کووید-19 بازگشته و اکنون باید طرحی را برای احیای صنعت گردشگری تهیه کنیم."

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز