ورود
قوانین سخت‌گیرانه فرودگاه امام

قوانین سخت‌گیرانه جدید در فرودگاه امام

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

طبق دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و درمان، اجازه ورود مسافران خارجی به کشور، بدون ارائه کارت واکسن و تست پی‌سی‌آر ۹۶ ساعت قبل از انجام پرواز، داده نمی‌شود.

قوانین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی برای مسافران خارجی سخت شد!

مدیرکل ایمنی و تضمین کیفیت فرودگاه بین‌المللی امام:

طبق دستورالعمل جدیدی که وزارت بهداشت و درمان کشور اعلام کرده است به هیچ عنوان اجازه ورود مسافران خارجی به کشور ایران بدون کارت واکسن و تست پی‌سی‌آر ۹۶ ساعت قبل از انجام پرواز را نمی‌دهیم.

مطابق دستورالعمل جدید ورود مستقیم و غیرمستقیم مسافران غیرایرانی از کشور‌های جنوب آفریقا از جمله بوتسوانا، نامبیا، اسواتینی، لسوتو، موزامبیک، زیمباوه، مالاوی و آفریقای جنوبی تا اطلاع ثانوی به کشورمان ممنوع است.

آخرین بخشنامه‌های پروازهای خارجی و محدودیت‌های سفر در دوران کرونا را در یوتراوز را دنبال کنید.

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز