ورود
virtual-tours-to-malaysian

تورهای مجازی LokaLocal برای احیای بخش سفر مالزی در راه است

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

تا زمانی که بازیکنان صنعت گردشگری راهی برای رونق کسب و کار خود پیدا کنند، بستر فناوری سفر لوکالوکال از فناوری واقعیت مجازی استفاده می کند تا در سبکی که مردم مقصدهای سفر مالزی را کشف می کنند، تغییراتی ایجاد کند.

تورهای مجازی این کشور تجربه های تعاملی 360 درجه را برای الهام بخشیدن به جهانگردان فراهم می کند تا زمانی که محدودیت های سفر برطرف شود از مالزی دیدن کنند.

عموم مردم از طریق اخبار، فیلم ها، رسانه های شنیداری و دیگر ابزارها، می توانند به هر طریقی درباره زیبایی این کشور، در هر کجای دنیا که باشند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. چین یون کن، مدیرعامل لوکالوکال توضیح داد: "ما مشاغلی که می خواهند خبرها و پیام های بازاریابی خود را به شکل جدیدی منتقل کنند، توانمند می سازیم. نشان دادن واقعیت به شکل مجازی، کشف محتوای مکان ها و فعالیت ها را تسهیل می کند، در همان حال که تعامل را تقویت و امکان ارزش گذاری واقعی را نیز فراهم می کند. واقعیت مجازی به عنوان یک راه حل از گردشگری نیز فراتر می رود، زیرا می تواند راه را برای هر بخشی مانند املاک و مستغلات، مراکز خرید الکترونیکی و جاذبه های پارک های موضعی که به دنبال نوآوری تجربیات دیجیتالی خود هستند، هموار کند."

در حال حاضر ، این بستر، تورهای مجازی را برای هتل ها، اقامتگاههای تفریحی، شرکت های ساختمانی، موزه ها ، تجارت الکترونیک ، موسسات آموزشی و جاذبه های مسافرتی ایجاد می کند. تجارب مجازی سفارشی را می توان با سیستم رزروشان ادغام و برای اجرای تورهای آنلاین و مدیریت سرنخ ها استفاده کرد.

از زمان شروع تقسیم بندی بستر واقعیت مجازی، در حال حاضر دهکده فرهنگی ماه مری یک تور مجازی را تجربه کرده تا بازدید کنندگان بتوانند نگاهی به مرکز میراث بومی داشته باشند. تورهای مجازی هتل هایی مانند ادیسون جورج تاون و کلو را نیز قادر ساخته تا ویژگی های منحصر به فرد فضاهای تفریحی را به نمایش بگذارند.

در این بین، این شرکت با شرکت های ساختمانی مانند گامودا همکاری کرده تا پیشنهادات املاک خود را در باغ ریمبا به نمایش بگذارد، و نیز کارگاههای هنری لوکسی مانند تایملس دیزاین تا بستر آنلاین خود را تکمیل کنند. این ابتکار عمل دیجیتال قصد دارد در بحبوحه بازگشت تدریجی گردشگری در مالزی زیرساخت هایی را برای بهبود این شرایط ایجاد کند.

منبع خبر: LokaLocal’s virtual tours Malaysian

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • بازگشایی سفر به ژاپن و چین

    ژاپن و چین در اولین مذاکرات مقامات رده بالای دو کشور از زمان انتخاب نخست وزیر جدید ژاپن در ماه سپتامبر، برای شروع دوباره سفرهای تجاری در ماه جاری و ادامه گفتگوها درباره جزایر مورد مناقشه در دریای چین شرقی به توافق دست یافتند.

  • آغاز به‌کار سفرهای هوایی هند

    پرادیپ سینگ کارولا، رئیس سازمان هواپیمایی داخلی هند، ضمن سخنرانی در وبیناری با موضوع "چشم‌انداز پیش‌ روی صنعت هواپیمایی و گردشگری" که به میزبانی اتحادیه انجمن‎های گردشگری و مهمان‌یاری هند برگزار شد، اظهار داشت: "حدود 65 درصد از سفرهای هوایی داخلی به میزان قبل از همه‌گیری کووید-19 بازگشته و اکنون باید طرحی را برای احیای صنعت گردشگری تهیه کنیم."

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز