ورود
tourists return to Thailand
امکان اقامت طولانی مدت گردشگران از ماه اکتبر فراهم می شود

تایلند برای بازگشت گردشگران برنامه ریزی می کند

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

یک مقام ارشد امروز گفت، تایلند به گردشگران خارجی اجازه می دهد از ماه اکتبر اقامت و سفر طولانی تری در این کشور داشته باشند، زیرا دولت در تلاش است این بخش مهم از اقتصاد را که در اثر همه گیری کرونا ویران شده، احیا کند. گردشگران باید حداقل 30 روز در تایلند اقامت کنند و 14 روز اول را در قرنطینه در نزدیکی هتل خود بگذرانند. به نقل از یوتاساک سوپاسورن، مدیر گردشگری دولت تایلند.

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که مقامات تایلند برنامه های در نظر گرفته شده به منظور ایجاد "حباب سفر" با کشورهای شریک را همزمان با افزایش تعداد موارد ویروس کرونا در آسیا به حالت تعلیق درآوردند. یوتاساک اظهار داشت: "از اول اکتبر ، این طرح را از پوکت شروع می کنیم."

به گفته وزیر امور گردشگری و ورزش ، فیپات راچاکیت پراکارن گفت: بازدید کنندگان باید قبل از سفر به دیگر نقاط جزیره، دو تست ویروس کرونا را در طول قرنطینه انجام دهند. وی افزود: کارکنان نیز باید در هتل بمانند.

بازدید کنندگان باید قبل از سفر به سایرنقاط کشور، یک تست دیگر نیز انجام دهند و یک هفته دیگر در این استان بمانند. تقریباً سه ماه است تایلند هیچ مورد تایید شده ای از انتقال محلی ویروس کرونا را گزارش نکرده و بیش از 3300 مورد بهبود یافته داشته است.

امروز کارگروه ویروس کرونا در دولت تایلند برای مهار این همه گیری، وضعیت اضطراری را یک ماه دیگر تا پایان ماه سپتامبر تمدید کرد. با گسترش شیوع بیماری، اقتصاد متکی بر گردشگری به دلیل فروپاشی گردشگری جهانی نابود شده است.

دومین اقتصاد بزرگ آسیای جنوب شرقی به دلیل تاثیرات ناشی از این همه گیری در سه ماهه دوم امسال در مقایسه با سال گذشته 12.2 درصد کوچک تر شده، بدترین رکود از زمان بحران سال 1998 آسیا. این کشور انتظار دارد امسال 8 میلیون گردشگر خارجی داشته باشد، در حالیکه در سال 2019، 39.8 میلیون گردشگر خارجی داشته است.

منبع: Thailand makes plans for tourists to return

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز