ورود
to replace quarantines

یاتا خواستار گزینه های دیگری به جای قرنطینه در ایالات متحده است

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

شرکت‌های هواپیمایی در حال کار برای جایگزینی قرنطینه با تدابیری مانند آزمایش قبل از پرواز در برخی از مسیرها و فرودگاه ها، به ویژه برای مسافران خروجی از شهرهای سواحل غربی ایالات متحده آمریکا به مقصد هاوایی هستند.

انجمن بین المللی حمل‌و‌نقل هوایی (یاتا) نسبت به ادامه سیاست قرنطینه مسافران ورودی که توسط دولت‌های ایالتی در ایالات متحده، از جمله نیویورک و هاوایی اعمال می‌شود، ابراز نگرانی شدید کرد. یاتا خواستار اجرای سیاست‌های آزمایش‌های کووید-19 قبل از پرواز شد، تا کشورها بتوانند الزام بر قرنطینه را حذف کنند.

"قرنطینه اجباری مسافرانی که از طریق هوایی وارد می‌شوند، اثری مشابه با بستن کامل مرزها دارد. روش‌های بهتری برای محافظت از شهروندان در طول بحران کووید-19 وجود دارد. ایالت ها باید به جای قرنطینه مسافران ورودی که باعث از بیم رفتن شغل‌های بسیاری می‌شود، دولت فدرال را به همکاری با دیگر دولت‌ها برای اجرای آزمایش‌های قبل از پرواز تشویق کنند. این اقدام سلامت افراد را حفظ می‌کند و نیاز حیاتی به احیای فوری مشاغل محلی آسیب‌دیده از بحران کرونا و محافظت از مشاغلی که برای بقا به مسافران خارج ایالتی و بین‌المللی متکی هستند، را برطرف می کند."

شرکت‌های هواپیمایی در حال کار برای جایگزینی قرنطینه با اقداماتی، مانند آزمایش قبل از پرواز در برخی از مسیرها و فرودگاه ها، به ویژه برای مسافران خروجی از شهرهای سواحل غربی ایالات متحده آمریکا به مقصد هاوایی هستند. در‌حالی‌که هنوز هم تعداد مسافران اندک است، این برنامه‌ها و سایر برنامه‌های آزمایشی شرکت‌های هواپیمایی تجربه ارزشمندی را فراهم می‌کند تا با بازگشت تقاضا، بتوان آزمایش‌ها را به طور اثربخشی افزایش داد.

مسافران نیز از انجام آزمایش به جای قرنطینه حمایت می‌کنند. طبق آخرین نظرسنجی ما از مسافرانی که به تازگی سفر کرده‌اند، 64٪ از مسافران آمریکایی موافق بودند که اگر آزمایش کووید-19 فردی منفی باشد، قرنطینه ضرورتی ندارد. 80% مایل به انجام آزمایش کووید-19 قبل از پرواز بودند. و 56٪ بر این باورند که کووید-19 به طور موثری در ایالات متحده کنترل شده تا بتوان مرزها را به روی بازدید کنندگان بین‌المللی باز کرد.

انجام آزمایش قبل از پرواز با توافق بین‌المللی، کلید باز کردن قفل ارتباطات جهانی است، که اقتصادهای متلاشی شده را به رونق می‌آورد و به 10٪ نیروی کار در سرتاسر جهان که معیشت آنها به سفر و گردشگری وابسته است، امید می‌دهد.

منبع: IATA urges alternatives to quarantines in US

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز