ورود
the safe restart of tourism is possible
اکنون زمان رهبری منفعلانه نیست!

ازسرگیری بی خطر گردشگری امکان پذیر است

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

هزینه محدودیت های سفر که در واکنش به همه گیری کووید-19 اعمال شده، برای همگان واضح و مبرهن است.

بین ماههای ژانویه و می، خسارت مالی ناشی از کاهش ناگهانی و غیرمنتظره ورود گردشگران حدودا 320 میلیارد دلار آمریکا تخمین زده می شود، که سه برابر تأثیر رکود اقتصادی بزرگ سالهای 2007-2009 بر بخش ما است - و تنها مربوط به 5 ماه اول سال است. دبیرکل UNWTO (سازمان گردشگری جهانی)، زوراب پولولیکاشویلی، از این موضوع خبر داد.

وی گفت: "بازگشایی مرزها به روی گردشگران خبر خوبی برای میلیون ها نفری است که به بخش سفر وابسته هستند. اما این موضوع به تنهایی کافی نیست ، به ویژه با توجه به اطلاعیه ها و اقدامات اخیر که به نظر می رسد با هماهنگی بین المللی که سازمان گردشگری جهانی از زمان شیوع همه گیری خواستار آن شده، بسیار فاصله دارد."

وی ضمن درخواست پشتیبانی هر چه بیشتر از جانب رهبران قدرتمند، گفت: "در این دوران بلاتکلیفی، مردم در سراسر جهان به پیام رسانی رسا، شفاف و منظم نیاز دارند. آنچه به آن احتیاج ندارند، حرکت های سیاسی است که این واقعیت که تنها در کنار هم قوی تر هستیم و می توانیم بر چالش های پیش رو غلبه کنیم، را نادیده می گیرند. آنهایی که قدرت و نفوذ دارند از اهمیت گردشگری در مشاغل ، اقتصادها و اعتمادسازی مجدد مطلع هستند. این صرفا اولین گام است. اکنون ، آنها باید با دنبال کردن و اجرای تمامی پروتکل هایی که بخشی از واقعیت جدید است، تمام تلاش خود را انجام دهند تا مردم دوباره سفر کنند."

منبع:

No time for timid leadership

نوشته های مشابه
  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

  • از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

    حسین جهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز