ورود
 recreate the trip
آسیا ITB موضوع رویداد مجازی اکتبر را اعلام می کند

بازآفرینی سفر با عادی شدن شرایط

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

برگزارکننده آسیا ITB (بزرگ ترین نمایشگاه تجاری سفر در آسیا) مجازی 2020 "بازآفرینی سفر با عادی شدن شرایط" را به عنوان موضوع رویداد مجازی امسال معرفی کرد. این برنامه موضوعی سه روزه و 120 جلسه ای به طور خاصی سازماندهی شده تا به متخصصان صنعت سفر کمک کند از چالش های فعلی عبور کنند و برای بهبود شرایط آماده شوند.

این رویداد مجازی ماه آینده پذیرای متخصصان صنعت سفر در سراسر جهان خواهد بود که برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و طرح هایی که دهه آینده سفر در دنیای پس از همه گیری را شکل می دهد، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. از زمان راه اندازی از دو هفته قبل تا به امروز، بیش از 1500 عضو انجمن و 400 خریدار در این رویداد مجازی که به میزبانی انجمن ITB برگزار خواهد شد، ثبت نام کرده اند.

کاترینا لئونگ ، مدیر عامل شرکت مس برلین (Messe Berlin) (سنگاپور) ، سازمان دهنده آسیا ITB، گفت: "موضوع رویداد مجازی امسال پایه و اساس صنعت سفر را همانطورکه به سمت بهبود شرایط پیش می رود، مشخص می کند. ما واقعاً معتقدیم آسیا ITB نقش اساسی را در شکل گیری آینده سفر در زمان عادی شدن شرایط بازی خواهد کرد. قادر کردن شرکت کنندگان برای ایجاد ارتباط مجازی امکان اشتراک پیوسته دانش را در نقطه مهمی در تاریخ صنعت سفر فراهم می کند. تا به امروز ، بیش از 100 شرکت کننده تایید شده برای آسیا ITB مجازی 2020 ثبت نام کرده اند. "

امسال، تاکید جلسات اصلی بر گرایش های نوظهوری است که صنعت سفر باید همچنان که از همه گیری کووید-19 عبور می کند، مورد توجه قرار دهد. همچنین، سخنرانان به بهترین فعالیت ها، نوآوری های تجاری، دانش فنی و نکات حرفه ای درباره نحوه اقتباس از قالب ذهنی رهبران این صنعت به هنگام عبور از چالش ها خواهند پرداخت.

در طول این رویداد سه روزه، جلسات به شش موضوع اصلی سفر گروهی خواهد پرداخت؛ نمایشگاه آسیا مایس (MICE)؛ تکنولوژی سفر آسیا؛ بازاریابی مقصد؛ درآمد و توزیع هتل ها؛ تورها؛ جاذبه ها و فعالیت ها.

منبع : Reinventing travel in the new normal

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز