ورود
malaysia hotels in the coronavirus crisis

شواهد جدی از بازگشت بخش هتل مالزی به شرایط عادی

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

طبق آخرین گزارش شرکت پیشرو در فناوری های سفر، eRevMax ، اگرچه سفرهای بین المللی ممنوع است، رزرو جا در هتل های مالزی روند صعودی دارد.

این شرکت از ابتدای شیوع همه گیری سیر رزرو املاک وابسته به خود را دنبال می کرده و اکنون شاهد افزایش رزروها در مناطق مختلفی در سراسر دنیا است.

با در نظر گرفتن مقدار ثابت در ژانویه سال 2020 و محاسبه درصد تغییر در ماه های بعد ، این گزارش سیر رزرو را بر اساس داده های پردازش شده توسط eRevMax برای هتل های طرف قرارداد خود در مالزی منعکس می کند.

مالزی نیز مانند دیگر کشورهای دنیا در ماه مارس مرزهای خود را به روی گردشگران بین المللی بست. این کشور جنوب شرقی آسیا که از اولین کشورهای درگیر با ویروس کرونا بود، از ماه ژوئن شروع به ازسرگیری فعالیت های مربوط به سفر و گردشگری کرد. این کشور تدابیر اتخاذ شده در زمینه تعطیلی را تعدیل کرد و ازسرگیری سفرهای بین ایالتی و بازگشایی مراکز خدماتی مختلفی مانند پارک های تفریحی و آبی ، آبگرم و مراکز رفلکسولوژی (بازتاب درمانی) و دیگر مراکز را امکان پذیر ساخت. در ماه ژوئیه ، مالزی مرزهای خود را تا حدی به روی گردشگری سلامت باز کرد و از اوایل همین ماه، این کشور از راه اندازی کریدور سفر با سنگاپور خبر داد.

اطلاعیه بازگشایی، موجی از رزروها را به دنبال داشت. در ماه ژوئیه، تعداد رزروهای انجام شده از طریق eRevMax نسبت به ژانویه 72٪ بهتر شده و در ماه اوت، تاکنون تقریباً به 95٪ رسیده، که گرایش بسیار مثبت نسبت به سفر در مالزی را نشان می دهد.

اودای سینگ سولانکی، مدیر عامل و مدیر ارشد شرکت eRevMax اظهار کرد: "انعطاف پذیری بخش مهمان نوازی هرگز نتوانسته متحیرم کند. دیدن رونق مجدد تقاضا در شرایط یک همه گیری بسیار دلگرم کننده است. در مورد مالزی، ژانویه فصل اوج گردشگری است، درحالیکه بازار گردشگری در ژوئیه و اوت نسبتاً کم رونق می شود. همانطور که از رشد شدید تعداد رزروها پیدا است، نزدیک بودن تعداد رزروها به آمار فصل اوج گردشگری گواهی می دهد که مردم دوباره از سفر استقبال می کنند."

منبع خبر: Strong recovery signals for malaysian hotel sector

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز