ورود
abu-dhabi airport

ویز ایر ابوظبی ورود اولین هواپیمای جدید را جشن می گیرد

زمان برای مطالعه 3 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

ویز ایر ابوظبی، شرکت هواپیمایی ملی جدید امارات متحده عربی ورود اولین هواپیمای جدید و پیشرفته ایرباس A321 جدید خود به فرودگاه بین المللی ابوظبی را جشن گرفت.

ویز ایر ابوظبی، سرمایه گذاری مشترک بین ADQ، یکی از بزرگترین شرکت های هولدینگ منطقه و هولدینگ های ویز ایر، به تازگی درجه شرکت ملی حمل و نقل را از دولت امارات متحده عربی دریافت کرده که منوط به رعایت استانداردهای نظارتی قبل از شروع فعالیت است. ورود اولین هواپیمای ایرباس A321 جدید این شرکت هواپیمایی را قادر می سازد کمترین آلودگی زیست محیطی و پایه هزینه را در میان رقبای منطقه ای خود داشته باشد.

هواپیمای A321 جدید در استفاده از آخرین فناوری ها از جمله موتورهای نسل جدید خود و مرجع طراحی کابین صنعتی پیشگام است و به تنهایی 20 درصد در هزینه سوخت صرفه جویی می کند. همچنین،A321 جدید با کاهش تقریباً 50 درصدی آلودگی صوتی در مقایسه با هواپیماهای نسل قبل، مزایای زیست محیطی قابل توجهی دارد. از زمان شروع به کار در اوایل سال 2016 ، موتور GTF پرات و ویتنی توانایی مورد انتظار در کاهش 16 درصدی سوخت و 50 درصدی انتشار اکسید نیتروژن را عملی کرده است.

هواپیمای فوق مدرن ایرباس A321 جدید، با کمک بی مانند اصناف یونیفورم دار ابوظبی، در 6 ماه اول فعالیت خود به ناوگان ویز ایر ابوظبی خواهد پیوست، که فرصت های سفر به مراتب ارزان تری را ایجاد و پایتخت امارات متحده عربی را به چندین شهر دیگر اروپایی و دیگر شهرها متصل خواهد کرد. مسیر پروازی برنامه ریزی شده برای این هواپیما در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را با مسیرهای پروازی اولیه از جمله اسکندریه، آتن، کوتایسی، لارناکا، اودسا و ایروان آغاز خواهد کرد.

منبع: Wizz Air Abu Dhabi celebrates arrival of first new aircraft

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز