ورود
corona test
ارائه آزمایش‌های پی‌.سی‌.آر کووید-19 به صورت رایگان به بازدید کنندگان بین‌المللی

ارائه آزمایش‌های پی.سی.آر کووید-19 به صورت رایگان

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

شیخ‌نشین راس‌الخیمه، اولین مقصدی که آزمایش‌های پی‌.سی‌.آر کووید-19 را به صورت رایگان به بازدید کنندگان بین‌المللی ارائه می‌کند

سازمان توسعه گردشگری راس‌الخیمه (RAKTDA) و بیمارستان راک در خصوص انجام آزمایش واکنش زنجیره‌ای پلیمراز (PCR) رایگان برای بازدیدکنندگان بین‌المللی که تا 31 دسامبر 2020 در امارات اقامت و این کشور را ترک می‌کنند، اعلام همکاری کردند. آزمایش‌ پی.سی.آر رایگان با حمایت مالی سازمان توسعه گردشگری راس‌الخیمه در بیمارستان راک که یکی ازمعروف‌ترین بیمارستان‌های خصوصی امارات است یا مرکز خدمات پزشکی راک در مرکز خرید الحمرا به بازدید کنندگان بین‌المللی ارائه می‌شود.

همکاری صورت‌گرفته، امارات را به عنوان اولین مقصد دنیا که امکان انجام آزمایش پی.سی.آر را به صورت رایگان برای میهمانان و مسافران بین‌المللی خود فراهم می‌کند، معرفی می‌کند . اوایل امسال، شیخ‌نشین راس‌الخیمه اولین شهر دنیا بود که شرکت بیرو وریتاس (Bureau Veritas)، مرجع جهانی ارائه دهنده انواع خدمات کنترل کیفیت، بازرسی و صدور گواهینامه، وضعیت ایمنی آن را تایید کرد. همچنین، راس‌الخیمه اولین شیخ‌نشین کشور امارات بود که به دلیل اجرای تدابیر بهداشتی و ایمنی گسترده در هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری نشان ایمنی سفر را از شورای سفر و گردشگری جهانی (WTTC) دریافت کرد.

این تایید بلافاصله پس از انجام آزمایش پس.سی.آر کووید-19 رایگان برای کارکنان بخش خدمات پذیرایی در کلیه هتل‌های امارات صورت گرفت. تمامی تلاش‌های صورت‌گرفته، در کنار برنامه‌های احیای بخش گردشگری امارات از جمله ابتکار عمل‌های حمایتی گسترده از شرکای بخش خدمات پذیرایی از مهمانان و تدابیر ایمنی سختگیرانه برای حفظ سلامت مهمانان و شهروندان، یکی پس از دیگری احیای نهال سبز صنعت گردشگری را به دنبال داشته است.

راکی فیلیپس، مدیر عامل سازمان توسعه گردشگری راس الخیمه، گفت: "ما نیز همزمان با بازگشایی تدریجی کریدورهای سفر، برترین تدابیر اتخاذ شده در سطح جهان را در تلاش برای ممانعت از شیوع این همه گیری به کار خواهیم بست. این ابتکارعمل در بهترین زمان ممکن صورت می‌گیرد زیرا ماه‌های سردتر سال و فصل 'خورشید زمستان' را در پیش داریم، و از این طریق مسافران را تشویق می‌کنیم هر آنچه این مقصد برای ارائه دارد، از قله زیبای کوه جیس و سواحل بکر تا اکتشافات فرهنگی و باستان‌شناسی را تجربه کنند."

این خبر پس از آن اعلام شد که مقامات راس‌الخیمه از استراتژی سرمایه‌گذاری بلندمدت این شیخ‌نشن با هدف حمایت از پیشرفت و توسعه کوه جیس به عنوان یک مقصد مستقل رونمایی کردند که در قالب ایجاد تنوع بیشتر در جاذبه‌های آن از طریق چندین پروژه پایدار جدید صورت خواهد گرفت.

منبع: Ras al Khaimah first destination to provide free Covid-19 PCR tests for international visitors

نوشته های مشابه
  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

  • از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

    حسین جهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز