ورود
aircanada flight

هواپیمایی ایر کانادا از بازگشایی مسیر دهلی-تورنتو خبر داد

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

ایر کانادا از بازگشایی مسیر دهلی - تورنتو خبر داد که طبق دستورالعمل های مسافرتی جدید از هم اکنون سه بار در هفته انجام خواهد شد.

پروازها از 15 اوت آغاز می شود و تا 30 اوت پروازها در مسیر دهلی - تورنتو روزهای سه شنبه ، جمعه و یکشنبه خواهد بود. به گفته این شرکت مسافربری، فهرست پرواز قبلا برای فروش در شبکه توزیع جهانی (GDS) و وبسایت آن، و از طریق کلیه کارگزاران باز شده است.

طبق دستورالعمل ها ، آن دسته از مسافران شامل شهروندان کانادا، دانشجویان، دارندگان مجوز کار و دارندگان گذرنامه هندی با ویزای بازدید یا ویزای اقامت موقت اجازه سفر دارند. با این حال، دستورالعمل ها و مشمولیت باید قبل از رزرو بررسی گردد تامشخص شود در دسته دانشجو، دارنده مجوز کار و دارنده گذرنامه هندی با ویزای اقامت موقت قرار می گیرند یا خیر.

برای اطمینان از اینکه مشتریان بتوانند با اطمینان پرواز کنند ، شرکت هواپیمایی برنامه ای پیشرو در این صنعت ارائه داده که متعهد به پروتکل های ایمنی و سلامتی از ابتدا تا انتهای سفر است. با استفاده از استانداردهای امنیت زیست محیطی جدید و تقویت تدابیر پیشگیرانه، این شرکت هواپیمایی در حال افزایش اقدامات انجام شده برای ایمنی مشتریان در طول سفرشان است.

منبع خبر : reopening of Delhi-Toronto route

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز