ورود
Bali Reopening For International Tourism
بازگشایی مجدد کشور اندونزی به روی گردشگران خارجی

بازگشایی بالی اندونزی در ماه سپتامبر هنوز هم در بلاتکلیفی است

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

مدیرگردشگری محلی از بازگشایی بالی به روی گردشگران بین المللی از 11 سپتامبر خبر داد، اما این موضوع هنوز هم منوط به موافقت دولت جاکارتا است.

پوتو آستاوا ، رئیس دفتر گردشگری استان بالی گفت: "در حال حاضر، وزیر قانون و حقوق بشر هنوز اجازه ورود گردشگران خارجی به اندونزی را نداده است" و"تا زمانی که این آیین نامه لغو نشود، برنامه ریزی برای بازگشایی بالی در 11 سپتامبر میسر نخواهد شد."

بنابراین هنوز مشخص نیست بالی در تاریخ مذکور بازگشایی شود. دیگر کشورها نیز محدودیت های سفر مربوط به خود را دارند، که این امر بر تعداد گردشگران خارجی که بالی می تواند جذب کند، تأثیر می گذارد.

اریک توهیر، رئیس هیئت ملی ریکاوری اقتصادی و کووید-19 گفت: "بازگشایی کشور به روی گردشگران خارجی اثرات مثبتی خواهد داشت، اما باید درباره زمان مناسب تصمیم گیری کنیم. ما واقعاً به گردشگران خارجی نیاز داریم ، اما نمی خواهیم خطر کنیم و خوشه های جدیدی داشته باشیم. "
وی اضافه کرد: "بازگشایی مجدد کشور به روی گردشگران خارجی در دست بررسی است. واکسنهای (احتمالی) ممکن است صرفا ازسال آینده در دسترس باشند. "

در این بین، بالی در تاریخ 31 ژوئیه دوباره به روی گردشگران محلی باز شده و کشور در حال تقویت گردشگری داخلی خود از طریق توسعه دیگر نقاط گردشگری است.

ویشنوتاما کوسوباندیو، وزیر گردشگری و اقتصاد خلاق، در حال ترغیب اندونزیایی ها به کشف "حیاط خلوت" خودشان است. این کشور تمام تمرکز خود را به بهره برداری از بازار داخلی گسترده اندونزی تغییر داده است. ویشنوتاما قصد دارد روستاهای گردشگری بیشتری را توسعه دهد تا گردشگران را در فاصله های فیزیکی مطلوب پخش کند.

افزایش قدرت خرید شهروندان، در کنارجمعیت بالای این کشور، به این معنی است که نباید پتانسیل بازار گردشگری داخلی را دست کم گرفت.

 لینک منبع خبر

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز