ورود
Travel ban to the UK ‌

تعلیق ۲ هفته‌ای پرواز ایرلاین‌های ایرانی به انگلستان

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

معاون وزیر راه و شهرسازی: با تشخیص وزارت بهداشت، پروازها به مقاصد انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.

نوع جدیدی از ویروس کرونا در بریتانیا شناخته شده است. این ویروس در مقایسه با نوع اصلی کرونا با سرعت بیشتری انتشار می‌یابد و تاکنون شواهدی مبنی بر مرگباری بیشتر آن نسبت به انواع قبلی به دست نیامده است.

فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، ایرلند، بلژیک، اتریش، سوئد، رومانی، بلغارستان، استونی، لتونی و چک پروازهای خود را از/به بریتانیا ممنوع کردند همچنین تدابیر سختگیرانه‌ای در بریتانیا آغاز شده است.

تمامی پروازها از انگلستان‌، دانمارک، هلند و آفریقای جنوبی جهت پیشگیری از ورود ویروس جهش یافته ‎#کووید۱۹ به ترکیه متوقف شد.

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • کاهش 70 درصدی گردشگری

    محدودیت‌های ایجاد شده در بخش سفر در واکنش به همه‌گیری کووید-19، همچنان خسارات شدیدی را به گردشگری بین‌المللی وارد می‌کند، بطوریکه بنا به آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، ورود مسافران بین‌المللی در هشت ماه اول سال 2020 کاهش 70 درصدی را نشان می‌دهد.

  • اولین هواپیمای سفارشی قطر

    شرکت هواپیمایی قطر به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، از هواپیمای بوئینگ 777 خود که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، رونمایی کرد تا شروع دوره دو ساله تا آغاز مسابقات در 21 نوامبر 2022 را جشن بگیرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز