ورود
Travel and tourism growth in October

بخش سفر و گردشگری در ماه اکتبر شاهد رشد 13.7 درصدی در معاملات بود

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

اطلاعیه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری خطرپذیر، شراکت، ادغام و اکتساب، سرمایه‌گذاری خصوصی و اوراق قرضه در طول ماه اکتبر در مقایسه با ماه قبل افزایش و در همین حال پیشنهادات فروش سهام کاهش یافت.

در طول ماه اکتبر 2020، مجموعا 116 معامله در بخش سفر و گردشگری جهانی اعلام شده که بنا به گلوبال‌دیتا، شرکت پیشرو در زمینه تحلیل و بررسی داده‌ها، افزایش 13.7 درصدی را نسبت به 102 معامله اعلام شده در ماه گذشته نشان می‌دهد.

اروجیوتی بوز، تحلیلگر ارشد شرکت گلوبال‌دیتا، اظهار داشت: "اگرچه همه‌گیری کووید-19 شدیدترین ضربه را به این صنعت وارد کرده، اما بخش سفر و گردشگری موفق شد سیر نزولی خود در ماه گذشته را جبران کند. موفقیتی که در نتیجه افزایش تعداد معاملات در آمریکای شمالی و اروپا حاصل شد."

اطلاعیه‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری خطرپذیر، شراکت، ادغام و اکتساب، سرمایه‌گذاری خصوصی و اوراق قرضه در ماه اکتبر در مقایسه با ماه قبل افزایش و در همین حال پیشنهادات فروش سهام کاهش یافت.

بوز می‌افزاید: "تعداد معاملات در بازارهای مهمی مانند ایالات متحده، انگلستان، فرانسه و چین در طول ماه اکتبر نسبت به ماه قبل افزایش یافت، درحالی‌که هند، کره جنوبی و استرالیا سیر نزولی از خود نشان دادند و آلمان و کانادا همان روند سابق را حفظ کردند."

منبع: Travel & tourism sector witnessed 13.7% growth in deal activity during October

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • کاهش 70 درصدی گردشگری

    محدودیت‌های ایجاد شده در بخش سفر در واکنش به همه‌گیری کووید-19، همچنان خسارات شدیدی را به گردشگری بین‌المللی وارد می‌کند، بطوریکه بنا به آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، ورود مسافران بین‌المللی در هشت ماه اول سال 2020 کاهش 70 درصدی را نشان می‌دهد.

  • اولین هواپیمای سفارشی قطر

    شرکت هواپیمایی قطر به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، از هواپیمای بوئینگ 777 خود که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، رونمایی کرد تا شروع دوره دو ساله تا آغاز مسابقات در 21 نوامبر 2022 را جشن بگیرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز