ورود
iran germany
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز مجدد پروازهای تهران به آلمان و دو مقصد هامبورگ و کلن در هفته‌های آتی خبر داد

از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

حسین جهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: از دوشنبه هفته آینده ۲۸ مهر ماه مصادف با ۱۹ اکتبر پرواز تهران-هامبورگ از سر گرفته می‌شود و از ششم آبان ماه مصادف با ۲۷ اکتبر نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته این پرواز ادامه خواهد داشت.

به گفته او پروازهای تهران-کلن نیز از جمعه ۹ آبان ماه برابر با ۳۰ اکتبر از سرگرفته خواهد شد و در روزهای جمعه هر هفته نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: این پروازها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توافق شده بین دو کشور آغاز شده و جزییات شرایط و ضوابط به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پرواز تهران-هامبورگ در روز دوشنبه ۲۸ مهرماه سال جاری با شماره پرواز ۷۲۳ در ساعت ۷:۴۵ از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱۱:۴۵ به وقت محلی در فرودگاه هامبورگ به زمین می‌نشیند. پرواز بازگشت نیز به شماره پرواز ۷۲۲ در همان روز در ساعت ۱۳:۲۵ به وقت محلی از فرودگاه هامبورگ به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۲۰:۱۵ در این فرودگاه به زمین می‌نشیند.

همین پرواز ششم آبان ماه در روزهای سه‌شنبه هر هفته در ساعت ۷:۳۰ از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱۰:۴۵ به وقت محلی وارد فرودگاه هامبورگ خواهد شد و برگشت آن در همان روز در ساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی از هامبورگ پرواز و در ساعت ۲۰ در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست.

همچنین پرواز تهران – کلن از نهم آبان ماه آغاز شده و در روزهای جمعه هر هفته با پرواز شماره ۷۲۹ در ساعت ۱۷:۴۰ فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت ۲۱ به وقت محلی وارد فرودگاه کلن می‌شود. بازگشت این پرواز نیز در همان روز با پرواز شماره ۷۲۸ در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی از فرودگاه کلن پرواز و در ساعت ۶:۱۵ بامداد روز شنبه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

مردم برای خرید بلیت پروازهای "هما" می‌توانند به سایت https://booking.iranair.com مراجعه یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی "هما" تماس بگیرند .

بر اساس اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" پرواز به آلمان به صورت هفتگی به سه فرودگاه فرانکفورت، کلن و هامبورگ انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نوشته های مشابه
  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

  • آیا پرواز به ناکجا را دوست دارید؟

    اکنون مسافران مشتاق سفر، در تایوان به لطف پرواز جی‌ایکس-8227 خطوط هوایی استارلوکس که به عنوان "پرواز به ماه" معرفی شده، دسته سلفی‌های خود را برای "پرواز به ناکجا" آماده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز