ورود
Technology

فناوری موجب امنیت خاطر مسافران در سفرهای کاری می شود

زمان برای مطالعه 3 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

همه گیری کووید-19 دکمه های توقف زندگی های ما را زد. در حال حاضر سفر کاری در حالت سکون قرار گرفته و شروع به کار دوباره این بخش کار آسانی نیست، زیرا بر اساس تحقیقات انجام گرفته توسط شرکت ساپ کنکور، مسافران کاری و مدیران سفر از سفر کردن واهمه دارند.

اضطراب ناشی از ترس آلوده شدن خانواده های آنها (65٪) ، بیمار شدن خودشان (56٪) و عدم اطلاع از مبتلا بودن سایر مسافران (45٪) است. برای مقابله با این اضطراب ها ، 50٪ از مسافران کاری در انگلستان خواهان سرمایه گذاری سازمان خود در زمینه آموزش های بهداشتی و ایمنی هستند.
در حال حاضر سلامت و ایمنی در سفر در درجه اول اهمیت قرار دارد. با محدودیت های سفر پیرامون کووید-19 که موفقیت کسب و کار را تحت تأثیر قرار داده، شرکت ها باید بین ایمنی و سلامت مسافر و لزوم شروع مجدد سفرهای کاری تعادل برقرار کنند.
با شروع مجدد سفرهای کاری، فناوری نقش مهمی در کمک به احساس امنیت مسافران کاری بازی خواهد کرد. افرادی که در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار داشتند که ویژگی های زیر در مورد تلفن همراه بیشترین اهمیت را خواهد داشت: دریافت کارت پرواز با تلفن همراه (48٪) ، اطلاعات ایمنی موبایلی (46٪) و امکان مشاهده و مدیریت برنامه سفر در تلفن همراه (34٪).

داریل مک گاروی ، مدیر توسعه کانال در ساپ کانکور، اظهار داشت: "همه گیری کووید-19 تأثیری بی سابقه در سفر کاری و اعتماد به نفس مسافر گذاشته است. این تحقیق نشان می دهد که با ازسرگیری سفرهای کاری ، اعتماد به نفس مسافر از همیشه مهم تر خواهد بود و مسئولیت در قبال ملاحظات مراقبتی به کانون توجهات بیشتری در سیاست های سفر تبدیل خواهد شد. واضح است که مسافران کاری انگلستان نگران سفر کاری بعدی خود هستند و این موضوع قابل درک است.

شکل گیری انتظاراتی در مورد سلامت و ایمنی شخص و جامعه به معنای دوره جدیدی از تصمیمات ، فرآیندها و نوآوری ها در صنعت سفر خواهد بود. یافته های این نظرسنجی تأکید می کند که فعالان این صنعت باید گرد هم جمع شوند تا دنیای سفر را به طور کلی با شرایط جدید وفق دهند، تثبیت کنند و مورد بازنگری قرار دهند. کسب و کارها باید همچنان که برای شروع دوباره سفر کاری آماده می شوند، در خصوص حمایت و حفاظت از کارکنان پیشتاز باشند، چه با به کارگیری تاییدیه ها و راهنمایی های قبل از سفر یا اطمینان از وضوح برنامه های سفر وآگاهی از هزینه ها، به هرجایی که کارمندان سفر می کنند.

لینک منبع خبر

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز