ورود
food festival
جشنواره غذای سنگاپور 2020 آگوست امسال به صورت مجازی برگزار می شود

جشنواره ی مجازی غذا در سنگاپور

زمان برای مطالعه 3 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

جشنواره غذای سنگاپور (SFF) ، تنها رویداد مختص آشپزی محلی و مهارت های تهیه غذا و نوشیدنی محلی سنگاپور، امسال شکل مجازی به خود خواهد گرفت.

جشنواره غذای سنگاپور 2020 با مضمون "شکموی وجود خود را دوباره کشف کنید" ، بیش از 25 شریک در حوزه غذا و نوشیدنی را به روی صحنه می آورد تا تجربیات آشپزی خود را به شرکت کنندگانی که از خانه از این رویداد لذت می برند، ارائه کنند.

صحنه غذاخوری سنگاپور که در طول دو هفته در ماه آگوست (21 تا 23 آگوست و 28 تا 30 آگوست) برگزار می شود، در قالب تورهای مجازی غذا، کلاس های حرفه ای زنده و همکاری های سرآشپز جانی دوباره خواهد گرفت. جشنواره غذای سنگاپور 2020 مهم ترین بخش کمپین "کشف دوباره سنگاپور"است که به دنبال نشان دادن روی دیگری از سنگاپور، تشویق به کشف دوباره گردشگری در سطح جهانی و پیشکش هایی از سبک زندگی این کشور از طریق داستانها و گنجینه های پنهان است.

جشنواره غذای سنگاپور هم راستا با کمپین "کشف دوباره سنگاپور" از کشف دوباره غذاهای محلی سنگاپور - از قلب آداب و رسوم شکموها تا ابتکارات جدید و نوآورانه که همچنان به گذشته، حال و آینده فرهنگ غذایی سنگاپور شکل می دهد، نیز حمایت می کند.

رانیتا ساندرا ، مدیر خرده فروشی و غذاخوری در انجمن گردشگری سنگاپور (STB) ، گفت: "تمرکز این جشنواره همواره بر برجسته کردن صحنه پرشور و رو به رشد غذا و نوشیدنی محلی ما بوده است . اگرچه ما قادر به میزبانی از SFF به شکل معمول آن نیستیم، اما از فرصت هایی که اولین نسخه مجازی جشنواره ارائه خواهد داد ، هیجان زده هستیم. برنامه امسال قصد دارد شادمانی جشن و ضیافت را با تجربیات تعاملی و جالب ترکیب کند."

در کل 17 کلاس حرفه ای برگزار خواهد شد، که شامل تعدادی از نام های برتر در صحنه غذا و نوشیدنی سنگاپور - از جمله سرآشپز قناد چریل کوه از رستوران تارت با چریل کوه (که کلاس حرفه ای تهیه اکلر- نوعی نان خامه ای فرانسوی- را برگزار می کند). سرآشپز جولیان رویر از رستوران سه ستاره در کتاب راهنمای رستوران و هتل میشلن ، یکی از محبوب ترین سالادهای خود به نام پرومناد سنگاپور را تدارک خواهد دید که با هدف معرفی سبزیجات سنگاپور تهیه شده است. متصدیان کافه، پولین چیا و چارماین تیو، از کافه نوتمگ اند کلوو، که در رتبه 32 از بین 50 کافه برتر2020 در آسیا قرار گرفته، اصول تهیه نوشیدنی ترکیبی را آموزش و نحوه تهیه دو نوشابه مختلف را شرح خواهند داد.

برای شکموهایی که عاشق کشف هستند ، تورهای مجازی غذا که امسال در جشنواره غذای سنگاپور صف کشیده، واقعا اشتهاآور خواهند بود.

منبع خبر: www.traveldailymedia.com

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز