ورود
American Airlines

امریکن ایرلاینز هزینه ایجاد تغییر در پروازهای بین‌المللی را حذف می‌کند

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز اعلام كرد هزینه‌های تغییر و بهای خدمات را از بلیط‌ پروازهای بین‌المللی حذف كرده است.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد هزینه‌های ایجاد تغییر در پروازهای فرست کلاس، بیزنس، اکونومی ممتاز و کابین اصلی- به جز بیسیک اکونومی (ارزان‌ترین کلاس پروازی)- را برای پروازهای بین‌المللی طولانی از مبدا آمریکای شمالی یا جنوبی کاهش داده است. تصمیمی که بلافاصله اجرایی می‌شود.

خداحافظ هزینه‌ها! ما انعطاف‌پذیری بیشتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم تا سفر را آسان‌تر کنیم.

سیاست جدید در مورد سفرهای بین‌المللی طولانی، با دستورالعمل قبلی این شرکت هواپیمایی مبنی بر ممنوعیت اخذ هزینه تغییر تاریخ بلیط برای بیشتر پروازهای داخلی و مسیرهای بین‌المللی کوتاه هماهنگی دارد. این شرکت هواپیمایی به مشتریان امکان می‌دهد در صورت تغییر برنامه‌های سفر خود قبل از تاریخ مشخص شده، ارزش کامل بلیط‌های مشمول این طرح را حفظ کنند و تنها لازم است اختلاف هزینه کرایه پرواز جدید را بپردازند.

واسو راجا، مدیر ارشد درآمد در شرکت امریکن ایرلاینز، گفت: "ما متعهد هستیم سفر مشتریانی را که با هواپیمایی ما پرواز می‌کنند، تسهیل کنیم." "ما با حذف هزینه‌های تغییر تاریخ و مقصد پرواز و بدون توجه به زمان و مقصد سفر، انعطاف‌بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهیم."

آمریکن ایرلاینز پیشتر هزینه خدمات رزرو بلیط از طریق این شرکت را نیز به دلیل شیوع کووید-19 لغو کرده بود، اما هم‌اکنون این هزینه‌ها برای همیشه حذف شده است.

این شرکت هواپیمایی به تازگی هزینه‌های مرجوعی بلیط‌های جایزه را حذف کرده و مسافران را در لیست انتظار رایگان پروازهای همان روز قرار می‌دهد. اکنون اعضای ویژه این شرکت هواپیمایی که به درجه مسافر ممتاز رسیده اند، می‌توانند بدون توجه به نوع بلیط خریداری شده، از مزایایی که بدست آورده‌اند، برخوردار شوند.

منبع: American Airlines Eliminates Change Fees on International Flights

نوشته های مشابه
  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

  • از سرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

    حسین جهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس از ماه‌ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران‌ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان آغاز خواهد کرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز