ورود
restrictions on travel
محدودیت‌های سفر کاهش پیدا کرد

شروع کاهش محدودیت های سفر در کشورهای جهان

زمان برای مطالعه 3 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

سازمان گردشگری جهانی ملل متحد: بیش از 50٪ مقصدها در سطح جهان در حال کاهش محدودیت های سفر هستند اما احتیاط همچنان لازم است.

در حال حاضر اکثر مقصدها در سراسر جهان (53٪) در حال کاهش تدریجی محدودیت های سفر که در پاسخ به بیماری همه گیری کووید-19 اعمال شده بود، هستند.

اگرچه بسیاری از این مقاصد همچنان در زمینه گسترش همه گیری محتاط عمل می کنند، اما چاپ هفتم محدودیت های سفر مرتبط با کووید-19 که توسط سازمان گردشگری جهانی ملل متحد منتشر شده با عنوان "بررسی صنعت گردشگری در سطح جهان" گرایش موجود نسبت به ازسرگیری تدریجی گردشگری را تأیید می کند.

این تحقیقات که توسط آژانس تخصصی گردشگری سازمان ملل متحد و با تجزیه و تحلیل محدودیت ها تا 1 سپتامبر انجام شده، نشان می دهد که در مجموع 115 مقصد (53٪ از کل مقصدهای جهان) محدودیت های سفر را کاهش داده اند که از 19 ژوئیه 28 مورد به آن افزوده شده است. از این تعداد ، دو مقصد تمامی محدودیت ها را برداشته اند، در حالی که 113 مقصد دیگر همچنان اقدامات محدود کننده خاصی را به اجرا می گذارند.

دبیرکل سازمان گردشگری جهانی ملل متحد، زوراب پولولیکاشویلی گفت: "رهبری هماهنگ و همکاری های بیشتر بین دولت ها به این معنی است که گردشگری در بسیاری از نقاط جهان به آرامی اما به طور یکنواخت در حال ازسرگیری است. شروع کاهش محدودیت های سفر، درب ها را به روی منافع اجتماعی و اقتصادی گردشگری می گشاید. اگرچه باید هوشیار و محتاط باشیم، اما نگران مقصدهایی هستیم که با محدودیت های کامل سفر روبرو هستند، به ویژه در مواردی که گردشگری شاهرگ حیاتی اقتصاد آنها است و توسعه اقتصادی و اجتماعی در معرض تهدید قرار دارد. "

منبع: Starting to ease restrictions on travel

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز