ورود
اعلام آغاز فعالیت فرودگاه آل مکتوم

اعلام آغاز فعالیت فرودگاه آل مکتوم

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

«فرودگاه بین‌المللی آل‌ مکتوم» پس از دو سال توقف فعالیت‌ها، از می ۲۰۲۲ میزبان مسافران خواهد بود. جدیدترین اطلاعیه‌های سفر و محدودیت‌های مسافرت در دوران کرونا را در یومگ بخوانید!

«فرودگاه بین‌المللی آل‌ مکتوم» پس از دو سال توقف فعالیت‌ها، از می ۲۰۲۲ میزبان مسافران خواهد بود.

مدیر اجرایی فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم اعلام کرد؛ این فرودگاه میزبان چندین شرکت هواپیمایی از جمله Wizz Air و چند شرکت هواپیمای روسی خواهد بود. برخی از پروازهای هواپیمایی FlyDubai نیز در این فرودگاه انجام خواهد شد.

مدیر اجرایی فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم همچنین خاطرنشان کرد؛ کاهش محدودیت‌های کووید-۱۹ باعث افزایش سفر از طریق فرودگاه‌های دبی شده و تعداد مسافران بین‌المللی امارات در سال آینده بیش از ۲ برابر خواهد شد.

پیش از این نیز فرودگاه بین‌المللی دبی از افزایش ترافیک مسافران این امارت تا پایان سال ۲۰۲۱ خبر داده بود. 

منبع: اخبار یوتراوز


نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • بازگشایی سفر به ژاپن و چین

    ژاپن و چین در اولین مذاکرات مقامات رده بالای دو کشور از زمان انتخاب نخست وزیر جدید ژاپن در ماه سپتامبر، برای شروع دوباره سفرهای تجاری در ماه جاری و ادامه گفتگوها درباره جزایر مورد مناقشه در دریای چین شرقی به توافق دست یافتند.

  • آغاز به‌کار سفرهای هوایی هند

    پرادیپ سینگ کارولا، رئیس سازمان هواپیمایی داخلی هند، ضمن سخنرانی در وبیناری با موضوع "چشم‌انداز پیش‌ روی صنعت هواپیمایی و گردشگری" که به میزبانی اتحادیه انجمن‎های گردشگری و مهمان‌یاری هند برگزار شد، اظهار داشت: "حدود 65 درصد از سفرهای هوایی داخلی به میزان قبل از همه‌گیری کووید-19 بازگشته و اکنون باید طرحی را برای احیای صنعت گردشگری تهیه کنیم."

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز