ورود
Lufthansa Flights

ازسرگیری پروازهای لوفت‌هانزا به ایران تا پایان ماه جاری

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: لوفت‌هانزا تا پایان ماه جاری پروازهای خود به ایران را از سر می‌گیرد.

ابوالقاسم جلالی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: در زمان حاضر تمام پروازهای اروپایی به غیر از کشور سوئد به دلیل مباحث مربوط به بیمه برقرار است.

وی افزود: با توجه به مشکل بیمه، شرکت‌های هندلینگ حاضر به ارائه خدمات به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در این کشور نیستند. در حال پیگیری این موضوع هستیم که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

وی درباره پرواز ایرلاین‌های اروپایی به ایران یادآور شد: در آینده نزدیک ایرلاین‌های اروپایی پرواز به کشورمان را از سر می‌گیرند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از اواسط دسامبر (تا پایان ماه جاری) پروازهایش به ایران را مجددا آغاز خواهد کرد.

جلالی تاکید کرد: با این کار، تمام ایرلاین‌های اروپایی پروازهای خود به کشورمان را از سر خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • کاهش 70 درصدی گردشگری

    محدودیت‌های ایجاد شده در بخش سفر در واکنش به همه‌گیری کووید-19، همچنان خسارات شدیدی را به گردشگری بین‌المللی وارد می‌کند، بطوریکه بنا به آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، ورود مسافران بین‌المللی در هشت ماه اول سال 2020 کاهش 70 درصدی را نشان می‌دهد.

  • اولین هواپیمای سفارشی قطر

    شرکت هواپیمایی قطر به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، از هواپیمای بوئینگ 777 خود که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، رونمایی کرد تا شروع دوره دو ساله تا آغاز مسابقات در 21 نوامبر 2022 را جشن بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز