ورود
Limit travel restrictions in Singapore
همزمان با نزدیک شدن مجمع جهانی اقتصاد؛

سنگاپور از امکان رفع محدودیت‌ها برای مسافران واکسینه شده خبر داد

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

سنگاپور اعلام کرده کاهش محدودیت‌های سفر برای افرادی که در برابر کووید-19 واکسینه شده‌اند، به ویژه آن‌هایی که برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد در ماه مه به این کشور-شهر سفر می‌کنند، را بررسی خواهد کرد.

گردهمایی سالانه مجمع جهانی اقتصاد که معمولا در داووس، سوئیس برگزار می‌شود، امسال به دلیل نگرانی‌ها از همه‌گیری ویروس کرونا در اروپا به سنگاپور منتقل شده است.

قطب تجارت و گردشگری جنوب شرقی آسیا ممنوعیت‌های گسترده‌ای را با هدف پیشگیری از همه‌گیری کرونا برای سفرهای تفریحی اعمال کرده و موافقت‌نامه‌های تسهیل سفرهای تجاری و رسمی با کشورهای خاصی را محدود کرده است. اکثر مسافران برگشتی به این کشور نیز باید حداکثر تا دو هفته در هتل‌های مشخص شده یا در خانه خود قرنطینه شوند.

لارنس وونگ، رئیس کار گروه مقابله با ویروس کرونا در دولت سنگاپور در 4 ژانویه در مجلس اعلام کرد: "اگر به وضوح ثابت شود که زدن واکسن می‌تواند خطر انتقال را به میزان قابل توجهی کم کند، قطعا تسهیل محدودیت‌های قرنطینه را برای مسافران واکسینه شده مد نظر قرار خواهیم داد."

این کشور-جزیره ثروتمند، که همه‌گیری را تا حدود زیادی در سطح کشور ریشه‌کن کرده است، هفته گذشته در زمره کشورهای آسیایی پیشرو در برنامه ملی واکسیناسیون قرار گرفت.

وزارت بهداشت سنگاپور اعلام کرد: "تحقیقات دولت نشان می‌دهد حدود 60 درصد از مردم تمایل به زدن واکسن دارند. با این حال، برخی دیگر به دلیل خطر ابتلای پایین در سنگاپور و نیز نگرانی از هرگونه عوارض جانبی احتمالی ناشی از واکسن‌هایی که با عجله ساخته شده‌اند، در این خصوص ابراز تردید کرده‌اند."

وونگ اظهار داشت: "می‌توانیم محدودیت‌ها را برای مسافران شرکت کننده در مجمع جهانی اقتصاد در صورتی که واکسینه شده باشند، مورد بازنگری قرار دهیم. رویدادی که معمولا هزاران سیاستمدار، تاجر و افراد مشهور از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند."

منبع: Singapore could relax curbs for vaccinated travellers as World Economic Forum nears

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز