ورود
لغو ویزای عراق برای ایرانیها

ویزای عراق و ایران برای اتباع دو کشور لغو شد

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

لغو ویزای عراق و ایران برای اتباع دو کشور؛ جدیدترین اخبار و اطلاعات سفر و محدودیت‌های سفر به عراق در دوران کرونا را در یومگ بخوانید!

از تاریخ 1400/08/03 مسافرین با گذرنامه ایرانی نیازی به دریافت ویزای عراق ندارند (فقط کسانی که به‌صورت هوایی سفر می‌کنند). همچنین تا اطلاع ثانوی، اتباع کشور عراق هم برای سفر به ایران نیاز به دریافت ویزا ندارند.

مسافران محترم مطابق با قوانین هر ایرلاین بایستی جواب منفی تست PCR را از آزمایشگاه‌های معتبر وزارت بهداشت که دارای QR CODE باشند، در بازه‌ی زمانی 72 ساعت مانده به پرواز، ارائه دهند. همچنین اتباع عراقی که قصد سفر به ایران را دارند، موظف به ارائه تست منفی PCR از آزمایشگاه‌های موردتایید شرکت‌های هواپیمایی هستند.

برای خرید بلیط هواپیما مشهد نجف مشهد، تهران نجف تهران، مشهد بغداد مشهد و تهران بغداد تهران، و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص لغو ویزای عراق و ایران، با شماره تلفن 1548 (پشتیبانی یوتراوز) تماس بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم آخرین محدودیت‌های سفر در دوران کرونا را در یوتراوز مطالعه کنید.

منبع: خبرنامه یوتراوز 

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • بازگشایی سفر به ژاپن و چین

    ژاپن و چین در اولین مذاکرات مقامات رده بالای دو کشور از زمان انتخاب نخست وزیر جدید ژاپن در ماه سپتامبر، برای شروع دوباره سفرهای تجاری در ماه جاری و ادامه گفتگوها درباره جزایر مورد مناقشه در دریای چین شرقی به توافق دست یافتند.

  • آغاز به‌کار سفرهای هوایی هند

    پرادیپ سینگ کارولا، رئیس سازمان هواپیمایی داخلی هند، ضمن سخنرانی در وبیناری با موضوع "چشم‌انداز پیش‌ روی صنعت هواپیمایی و گردشگری" که به میزبانی اتحادیه انجمن‎های گردشگری و مهمان‌یاری هند برگزار شد، اظهار داشت: "حدود 65 درصد از سفرهای هوایی داخلی به میزان قبل از همه‌گیری کووید-19 بازگشته و اکنون باید طرحی را برای احیای صنعت گردشگری تهیه کنیم."

دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز