ورود
Book Your Vacation With a Travel Advisor

با کمک گرفتن از یک مشاور سفر در سال آینده بیشتر پس‌انداز کنید

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

اگر به فکر رزرو تعطیلات در سال 2021 هستید، برنامه‌ریزی برای سفرتان با کمک یک مشاور به راحتی آب خوردن است! مشاوره با یک کارگزار به شما کمک می‌کند در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی و به نوبه خود از استرس‌هایی که برنامه‌ریزی برای سفر به طور طبیعی به همراه دارد، کم کنید.

بیشتر آژانس‌ها بابت مشاوره دادن به شما مبلغی دریافت نمی‌کنند، اما حتی اگر غیر از این باشد، باز هم 100 درصد ارزشش را دارد. شما نتیجه این کار را در طولانی مدت خواهید دید، چرا که آنها در نهایت تعطیلاتتان را با هزینه کمتری به پایان خواهند برد.

اولین و مهم‌ترین موضوع صرفه‌جویی در زمان است که نمی‌توانید قیمتی برای آن تعیین کنید. برخی افراد ساعت‌ها، روزها و حتی هفته‌ها برای برنامه‌ریزی تعطیلات خود وقت می‌گذارند. وقتی از یک مشاور سفر کمک می‌گیرید، تمام کارهای زمان‌بر و جستجوهای همه‌جانبه را برای شما انجام می‌دهد و در نهایت برنامه سفر دلچسبی را در اختیار شما می‌گذارد که برای تهیه آن باید سال‌ها وقت می‌گذاشتید!

مشاوران سفر از تمامی بسته‌های سفر و پیشنهادهای ویژه موجود باخبرند و اگر آن‌ها را در جریان نوع سفر دلخواه‌ خود قرار دهید، می‌توانند بهترین گزینه مناسب شما را ارائه دهند.

مشاوران سفر با مجریان تورهای مختلف، اماکن اقامتی و دیگر شرکت‌های مسافرتی همکاری نزدیکی دارند. این شرکت‌ها اغلب نرخ‌های انحصاری برای مشتریان خود، یعنی شخص شما، به آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌کنند.

دیگر مزیت ارتباط نزدیک آژانس‌ها با طرف‌های قراردادشان این موضوع است که در صورت بروز هر گونه مشکلی، با جایگزین کردن بسته سفرتان به شما کمک می‌کنند متحمل هزینه‌های تغییر و کنسلی نشوید. کاری را که احتمالا شما در طول پنج ساعت مکالمه تلفنی از عهده آن برخواهید آمد، آژانس‌های مسافرتی تنها با ارسال یک ایمیل به انجام می‌رسانند.

آنها مطمئنا بهترین بسته بیمه سفر را نیز در اختیارتان خواهند گذاشت تا اگر یک وقت عطسه کردید نگران صرف مبلغ هنگفتی نباشید!

سال 2020 الزامات سفر همواره در حال تغییری داشته است. مواردی که یک روز اختیاری است، روز دیگر اجباری می‌شود. آیا واقعا دوست دارید وقت زیادی بگذراید تا بفهمید برای بازدید از مقصدتان به چه چیزهایی نیاز دارید و در نهایت در بدو ورود به آنجا هزینه آزمایش کووید-19 که باید قبل از سفر انجام می‌دادید را از جیب خود بپردازید؟ احتمالا پاسخ شما منفی است. بگذارید یک آژانس مسافرتی انجام این امور را در دست گیرد.

در سال 2021، رزرو سفر با کمک یک مشاور نه تنها به احیای صنعت سفر کمک خواهد کرد، بلکه به شکل‌گیری کسب و کار کوچکی نیز کمک می‌کند. به این شکل که شما به آژانس‌های مسافرتی کمک خواهید کرد به کسب و کار خود رونق بدهند و در عوض در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد.

منبع: Want To Save Money in 2021? Book Your Vacation With a Travel Advisor

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز