ورود
Thailand residency visa

تایلند ویزای اقامتی رایگان یا زیر قیمت ارائه می‌کند

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

اکنون راه دیگری برای ورود به سرزمین لبخندها در دسترس اتباع دیگر کشورها قرار گرفته است. با خرید ملک در تایلند ویزای اقامتی رایگان یا شامل تخفیف این کشور را دریافت خواهید کرد.

بخش آسیایی موسسه رسانه‌ای نیکی به نقل از سومچای سونگسوانگ، ارائه‌دهنده کارت پریویلج، مجری طرح ویزاهای اقامتی دولت تایلند، عنوان کرد: خریداران املاک که یک یا چند آپارتمان به ارزش10 میلیون بات خریداری کنند، ویزای اقامتی پنج ساله به ارزش 500000 بات دریافت خواهند کرد.

دولت تایلند این پیشنهاد را به منظور تشویق اتباع دیگر کشورها برای خرید ملک در این کشور ارائه کرده است. این اقدام در راستای تلاش دولت برای رونق بازار املاک و مستغلات که به دلیل همه‌گیری کووید-19 در رکود به سر می‌برد، صورت گرفته است. این صنعت هم‌اکنون با چالش بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند زیرا هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود و تعداد معدودی خریدار چینی نیز سرمایه خود را در سال جاری از بازار مسکن خارج کرده‌اند.

تایلند اولین بار در سال 2003 ویزای اقامت، که به ویزاهای الیت نیز معروف است، را برای جلب گردشگرانی که مایلند پنج سال یا بیشتر در این کشور اقامت کنند، ارائه داد.

برنامه ویزای اقامتی تایلند، معروف به ویزاهای الیت، نخستین بار در سال 2003 معرفی شد تا از این طریق سرمایه‌داران بزرگ را به اقامت طولانی مدت 5، 10 یا 20 ساله در این کشور ترغیب کنند. تاکنون 9 نوع ویزای الیت بسته به مدت اقامت ارائه شده ، اما هیچ یک از این ویزاها با خرید ملک ارتباطی نداشته است.

تایلند به خریداران ملک دو سال فرصت می‌دهد و آن‌ها دیگر مجبور نیستند برای اقامت طولانی مدت درخواست ویزای بازنشستگی، کار یا سرمایه‌گذاری بدهند یا ویزای الیت را برای دریافت اقامت طولانی در این کشور خریداری کنند.

منبع: Thailand residency visa offered for free or at discounted rate

نوشته های مشابه
  • ویزای الکترونیک

    ویزای الکترونیک یکی از روش‌های به نسبت آسان برای سفرکردن به بعضی مقصدهای توریستی در جهان است. این نوع ویزا و سفر به کشورهای با ویزای الکترونیکی، مورد استقبال بسیاری از گردشگران ایرانی‌ست. شاید دلیل اصلی این استقبال آسان بودن مراحل صدور آن در مقایسه با سایر انواع ویزا باشد.

  • کشورهای آسیایی با ویزای فرودگاهی

    ویزای فرودگاهی نوعی از ویزاست که امکان سفر به کشورهای مختلف را به نسبت زیادی آسان کرده است. بعضی کشورها در آسیا وجود دارند که با امکان صدور ویزای فرودگاهی، امکان سفر را برای گردشگران بین‌المللی و ازجمله ایرانی‌ها فراهم ساخته‌اند.

  • کشورهای با ویزای الکترونیک برای ایرانیان

    کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که سفر به آنها الزامات سفت و سخت دریافت ویزای توریستی را نمی‌خواهد و می‌توان برای بازدید از دیدنی‌های آنها با ویزای الکترونیکی اقدام کرد. لیست کشورهای با ویزای الکترونیک برای ایرانیان را در یومگ بخوانید!

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز