ورود
Exemption of Iranians from receiving Oman visas
معافیت ایرانی ها گرفتن روادید برای سفر به مسقط

ایرانی ها برای سفر به عمان دیگر ویزا نمی گیرند

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

پلیس سلطنتی عمان شهروندان ۱۰۳ کشور خارجی را از دریافت روادید ورود برای سفر ۱۰ روزه، معاف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس سلطنتی عمان ضمن اعلام این خبر افزوده است که این معافیت در راستای رونق گردشگری انجام شده و متقاضیان سفر می‌بایست پیش از سفر، رزرو قبلی هتل، بیمه و بلیط برگشت را تهیه کنند.

شهروندان ایرانی نیز در لیست ۱۰۳ کشور (ایتالیا، هلند، هند، تاجیکستان، ترکیه، تونس، مصر الجزایر، نیکاراگوئه کوبا، ویتنام، پرتغال و…) و رد معافیت سفر ده روزه حضور دارند اما کسانی که نیازمند مدت بیشتری هستند می‌بایست ویزای گردشگری یک ماهه دریافت کنند.

زمان دقیق اجرایی این بخشنامه اعلام نشده است ولی پیش تر اعلام شده بود که از سال ۲۰۲۱ اجرایی خواهد شد.

این ویزای ده روزه گردشگری رایگان و غیر قابل تمدید است.

منبع: خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه
  • پاییز کجا بریم؟

    کمتر کسی را می‌شناسیم که از دیدن برگ‌های زرد و نارنجی درختان در پاییز به وجد نیاید و رویای سفر در این فصل تماشایی را در سر نداشته باشد. اما کدام مکان‌ها و کدام شهرها بهترین مقاصد گردشگری در پاییز هستند؟ در این مطلب به این سوال جواب می‌دهیم.

  • وسایل ضروری برای سفر دخترانه چیست؟

    برنامه سفر دخترانه چیده‌اید اما هنوز نمی‌دانید چه وسایلی باید همراه خودتان بردارید؟ ما در این مطلب به تمام دغدغه‌های شما درباره وسایل مورد نیاز برای سفر دختران پاسخ می‌دهیم و در پایان امیدواریم با اطلاع از جزئیات این موضوع، سفری به‌یادماندنی داشته باشید.

  • آتش روشن کردن در طبیعت

    حتما برای شما هم پیش آمده که در طبیعت‌گردی؛ هوس روشن کردن آتش به سرتان زده یا حتی در شرایط پیش‌بینی نشده، نیاز به روشن کردن آتش داشته‌اید اما، چون تجهیزات لازم را نداشتید، از خیرش گذشته‌اید. با خواندن متن زیر تمام ترفندهای آتش درست کردن در طبیعت را به شما می‌گوییم. روش‌هایی ساده که حتما متعجب‌تان خواهد کرد!

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز