ورود
India will extend epidemic restrictions until the end of January 2021

هند محدودیت‌های همه‌گیری را تا پایان ژانویه 2021 تمدید می‌کند

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

در خبری به نقل از مقامات هندی آمده است که این کشور محدودیت‌های موجود در زمینه نظارت، کنترل و مراقبت در برابر همه‌گیری کووید-19 را یک ماه دیگر یعنی تا پایان ژانویه 2021 تمدید کرده است.

وزارت کشور هند اعلام کرد: "در حالی که گزارش‌ها از کاهش پیوسته موارد مبتلا به ویروس کرونای جدید حکایت دارد، حفظ روند فعلی نظارت، کنترل و مراقبت با توجه به افزایش شدید موارد مبتلا در سطح جهان و ظهور نوع جدیدی از این ویروس ضرورت دارد."

با توجه به این که محدودیت‌های موجود، از جمله ممنوعیت پروازهای بین‌المللی در تاریخ 31 دسامبر منقضی می‌شود، مطابق با روال کنونی، سفرهای هوایی بین‌المللی منوط به اجازه وزارت کشور هند خواهد بود که در حال حاضر تا پایان ماه آینده یعنی تا 31 ژانویه 2021 تمدید شده است.

بنا به اعلام وزارت هواپیمایی کشوری، هند در حال حاضر امکان سفر درون مرزی و برون مرزی به 23 کشور را به واسطه حباب سفر هوایی که توافق‌نامه مسافرتی موقتی است با این کشورها میسر می‌کند. توافق‌نامه‌ای که با هدف "شروع دوباره سفرهای تجاری در زمانی که پروازهای بین‌المللی معمول به دلیل همه‌گیری کووید-19 به حالت تعلیق درآمده است." تهیه شده است.

این 23 مقصد کشورهایی از جمله امارات، بحرین، عمان، کویت و قطر در حاشیه خلیج فارس را دربرمی‌گیرد. با این وجود، برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس یک هفته پیش اعلام کردند با توجه به شیوع نوع جدیدی ازویروس کرونا، پروازهای بین‌المللی را به طور موقت تعلیق کرده‌اند.

منبع: India extends Covid-19 restrictions until end of January 2021

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز