ورود
Unveiling of a custom aircraft for the 2022 World Cup

اولین هواپیمای سفارشی قطر

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

شرکت هواپیمایی قطر به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، از هواپیمای بوئینگ 777 خود که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، رونمایی کرد تا شروع دوره دو ساله تا آغاز مسابقات در 21 نوامبر 2022 را جشن بگیرد.

این هواپیمای سفارشی، که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، به منظور بزرگداشت همکاری این شرکت هواپیمایی با فیفا با دست طراحی و رنگ‌آمیزی شده است. هواپیماهای دیگری در ناوگان هوایی قطر نیز با آرم مسابقات جام جهانی 2020 قطر به مقصدهای مختلفی در شبکه هوایی سفر خواهند کرد.

بوئینگ 777-300ای‌آر از 21 نوامبر برای پروازهای بین دوحه و زوریخ به کار گرفته خواهد شد. مسیر افتتاحیه این هواپیمای سفارشی به دفتر فیفا در سوئیس در این تاریخ مهم خواهد بود تا بار دیگر بر تعهد شرکت هواپیمایی قطر به همکاری با فیفا تاکید کند.

اکبر الباکر، مدیر اجرایی ارشد گروه هواپیمایی قطر، اظهار داشت: "ما بی‌نهایت هیجان‌زده هستیم که همکاری خود با فیفا و کشور قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 را با ورود این هواپیمای ویژه به ناوگان خود جشن می‌گیریم. ما به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، هیجان برگزاری این مسابقات را دو سال مانده به استقبال از مردم دنیا در کشور زیبای‌مان احساس می‌کنیم. آمادگی قطر برای میزبانی از جام جهانی فوتبال 2022 در سراسر مجموعه ما به چشم می‌خورد. شبکه ما به‌تازگی پروازهای خود را به 100 مقصد دیگر گسترش داده که تا ماه مارس 2021 به بیش از 125 مقصد خواهد رسید."

مدیر بازاریابی فیفا، ژان فرانسوا پاتی، نیز اظهار داشت: "اقدام شریک رسمی ما در راه‌اندازی این هواپیمای نمادین و جالب‌توجه که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر را به تصویر می‌کشد، واقعه مهمی است. ما مشتاقانه منتظر استقبال از هواداران از سراسر دنیا هستیم تا در این جام جهانی بی‌نظیر فیفا حضور پیدا کنند و کشور قطر را را دو سال مانده به شروع مسابقات بگردند."

این شرکت هواپیمایی به زودی بسته‌های سفارشی مخصوصی را در مشارکت با بخش تعطیلات با هواپیمایی قطر، برای سفر به قطر در جریان جام جهانی 2022 ارائه خواهد کرد.

منبع:  First Bespoke FIFA World Cup Qatar 2022 aircraft

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید
خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز