ورود
AbuDhabi Shopping Season Begins
شروع فصل خرید ابوظبی

بازاری به وسعت ابوظبی پیش روی شماست!

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

ریتیل ابوظبی، جشنواره خرید وزارت فرهنگ و گردشگری ابوظبی، جزئیات آغاز فصل خرید ابوظبی را اعلام کرد. کمپین فروش زمستانی جدیدی که از 10 دسامبر تا 14 فوریه سال آینده در سراسر شیخ‌نشین ابوظبی برگزار می‌کند.

فصل خرید ابوظبی با برنامه‌های متنوعی از جمله جشنواره حراج زمستانی، تبلیغات سودمند، عرضه محصولات جدید و تجارب خرید در هزاران فروشگاه مد، زیبایی و سبک زندگی، و نیز تا 80 درصد تخفیف در مراکز خرید سراسر پایتخت امارات متحده عربی، العین و الذفرا، فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای مشارکت استراتژیک بخش دولتی و خصوصی با ابوظبی ریتیل به همراه خواهد داشت.

به مناسبت این جشنواره، فناوری فوق پیشرفته درخت آرزو، از 10 تا 31 ماه دسامبر در مرکز خرید یاس نصب خواهد شد. در قالب این طرح خلاقانه روزانه جوایز متعددی به خریداران اهدا می‌شود و خریداران می‌توانند با استفاده از کدهای کیو آر آرزوی خود را از بین بیش از 18 گزینه مانند لباس‌های زمستانی مد روز، جدیدترین وسایل کاربردی، اسباب‌بازی‌ها، لوازم آرایشی، بسته‌های غذایی مخصوص هدیه، تجربه‌های جدید و موارد دیگر انتخاب کنند. پس از انتخاب، هدایای خریداران همراه با انیمیشن‌های فصلی و موشن گرافیک روی صفحه‌های نمایش بزرگ درخت آرزو نمایش داده خواهد شد.

بیش از 3500 خرده فروش در بیش از 20 مرکز خرید نیز در طرح ریتیل ابوظبی وان شرکت خواهند کرد. طرح عضویت جدیدی که به منظور دسترسی خریداران سراسر این شیخ‌نشین و دیگر نقاط به تولیدات، تجربه‌ها، فرصت‌های خرید جذاب، رویدادهای مهم و جوایز مهیج انحصاری ابوظبی تهیه شده است.

علی حسن الشیبا، مدیر اجرایی گردشگری و بازاریابی وزارت فرهنگ و گردشگری ابوظبی، اظهار داشت: "ریتیل ابوظبی وان، رویداد تحول آفرینی در صنعت خرده‌فروشی و اولین طرح عضویت در نوع خود است که به افزایش تعداد خریداران و گردش پول در بازارهای ابوظبی کمک می‌کند و به خرده فروشان و برندها فرصت می دهد کارت‌های وفاداری مشتریان خود را در یک مقصد جمع کنند. این طرح تنها بستر موجود برای اعضا است تا تجربه‌های خاص ابوظبی را به خریداران مشتاق ارائه کنند. " "ریتیل ابوظبی وان به عنوان نقطه عطفی در افتتاحیه فصل خرید ابوظبی، خریداران، خرده فروشان و شرکا را گردهم می‌آورد تا در ارتقای جایگاه جهانی ابوظبی به عنوان مقصد خرید ممتازی تلاش کنند."

"این برنامه حمایتی به وزارت فرهنگ و گردشگری ابوظبی امکان می‌دهد تا برای کسب تجارب بیشتر به خرده‌فروشان و برندهای تجاری کمک کند و پیشنهاداتی همسو با علایق مشتریان ارائه کند. همچنین، تجربیات حاصل از این طرح به شرکا و مراکز خرید ما امکان می‌دهد تعداد مشتریان خود را افزایش دهند و تجربیات خرید خاص و انحصاری ابوظبی را ارائه کنند که مواردی مانند دسترسی سریع به سیستم پخش محصولات، تبلیغات در داخل ابوظبی، کلکسیون‌های انحصاری، جوایز مهیج و معاملات خصوصی را در بر می‌گیرد."

منبع: Shop till you drop! Abu Dhabi Shopping Season unveiled

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • کاهش 70 درصدی گردشگری

    محدودیت‌های ایجاد شده در بخش سفر در واکنش به همه‌گیری کووید-19، همچنان خسارات شدیدی را به گردشگری بین‌المللی وارد می‌کند، بطوریکه بنا به آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، ورود مسافران بین‌المللی در هشت ماه اول سال 2020 کاهش 70 درصدی را نشان می‌دهد.

  • اولین هواپیمای سفارشی قطر

    شرکت هواپیمایی قطر به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، از هواپیمای بوئینگ 777 خود که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، رونمایی کرد تا شروع دوره دو ساله تا آغاز مسابقات در 21 نوامبر 2022 را جشن بگیرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز