ورود
Abu Dhabi Vizair flights to Greece start

شروع پروازهای ویزایر ابوظبی به مقصد یونان

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

ویزایر ابوظبی، تازه تاسیس‌ترین شرکت هواپیمایی ملی امارات متحده عربی، اعلام کرد آتن مقصد پرواز افتتاحیه خواهد بود که از 15 ژانویه 2021 از فرودگاه بین المللی ابوظبی عزیمت خواهد کرد. این شرکت هواپیمایی پروازهایی از ابوظبی به سالونیک یونان را نیز راه‌اندازی خواهد کرد.

کیس ون شایک، مدیرعامل ویزایر ابوظبی، اظهار داشت: "انتظار دوستداران ابوظبی از شروع به کار پروازهای خطوط هوایی بسیار ارزان ما تقریبا به پایان رسیده است. از 15 ژانویه 2021، نوع جدیدی از سفرهای هوایی در ابوظبی راه‌اندازی می‌شود که با ارائه گزینه‌های جدید و نیز بازار رقابتی جدید، از رونق سفرهای هوایی در سال آینده خبر می‌دهد. با اضافه شدن مقصدهای در دست بررسی ما به لیست "کشورهای سبز"، شبکه هوایی ما از ابوظبی به سرعت گسترش خواهد یافت. به لطف حمایت دولت و شرکای تجاری محلی‌مان در ابوظبی، کاملا آماده هستیم. هواپیماهای ما، کادر پرواز ما، شرکای ما همگی آماده هستند و در نهایت آماده پرواز هستیم. ما مشتاقانه منتظریم تا به عنوان عضو جدیدی در بخش سفر جایگاه خود در این بازار مهم را ارتقا دهیم."

ویزایر ابوظبی حاصل سرمایه‌گذاری مشترک بین دو شرکت هلدینگ ای‌دی‌کیو و ویزایر است. این شرکت هواپیمایی در ابتدا اعلام کرد در مسیرهای اسکندریه، کوتایسی، لارناکا، اودسا و ایروان نیز پرواز خواهد داشت. با پیوستن هر یک از این مقصدها به لیست "کشورهای سبز"، پرواز به این شهرها نیز آغاز خواهد شد.

دیگر مقاصد پروازی ویزایر نیز با پیوستن این شرکت هواپیمایی به ناوگان مستقر در ابوظبی طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهد شد.

ویزایر در سالی که گذشت با بکارگیری تدابیر بهداشتی پیشرفته برای اطمینان از سلامت و ایمنی مسافران و کادر پرواز، دوران جدیدی از سفرهای پاک و ایمن را در کل شبکه هوایی خود ارائه کرد. هم کادر پرواز و هم مسافران این شرکت هواپیمایی باید در کل طول پروازها ماسک داشته باشند، ضمن این که پوشیدن دستکش نیز برای کادر پرواز الزامی است.

این شرکت هواپیمایی با ناوگان متشکل از هواپیمای کاملا جدید ایرباس ای۳۲۰نئو کمترین اثر زیست محیطی را در میان رقبای خود در منطقه خواهد داشت.

منبع: Wizz Air Abu Dhabi takes off for Greek land

نوشته های مشابه
  • مسائل ایمنی مرتبط با کرونا

    ایده های تعطیلات تابستانی زیر قیمت و معاملات لحظه آخری را فراموش کنید - ایمنی اکنون به اولویت اصلی شکل دادن برنامه های تعطیلات خارج از کشور در ماه های آینده تبدیل شده است.

  • پاسپورت نیوزیلند

    مطابق با آخرین رتبه‌بندی جهانی، در‌حال‌حاضر پاسپورت نیوزلند معتبرترین گذرنامه دنیا است. شاخص اعتباربندی گذرنامه‌ها، میزان قدرت گذرنامه ها را از حیث مدت زمان صدور، محدودیت‌های ویزا، تغییرات قانونی و مقررات ورود به یک کشور فهرست می کند.

  • موافقت‌نامه سازمان جهانی گردشگری

    سازمان جهانی گردشگری قبل از برگزاری نشست گروه جی20 (G20) متشکل از بزرگترین اقتصادهای دنیا، که بخش ویژه‌ای را به گردشگری اختصاص می‌دهد، یادداشت تفاهمی را با انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) امضا کرد، زیرا هر دو طرف برای ازسرگیری گردشگری بین‌المللی با یکدیگر همکاری می‌کنند. موافقت‌نامه جدید با تاکید بر جایگاه خاص سازمان جهانی گردشگری به عنوان پلی بین مجموعه سازمان ملل و بخش خصوصی، بر افزایش اعتماد مشتریان به سفر و در کانون توجه قرار گرفتن پایداری در دوران بازیابی شرایط و رشد در آینده تمرکز خواهد کرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز