ورود
5-day quarantine for UK tourism
شورای سفر و گردشگری جهانی:

قرنطینه 5 روزه خبر خوبی برای سفر و گردشگری انگلستان است

زمان برای مطالعه 2 دقیقه
  • ...
  • ...
  • تعداد کلمات

به گفته شورای جهانی سفر و گردشگری، آخرین اقدام دولت انگلستان در کاهش مدت قرنطینه در صورت منفی بودن آزمایش مسافران در روز پنجم، رونق اقتصادی چشمگیری را به دنبال خواهد داشت و گامی است در راستای احیای سفرهای بین‌المللی.

شورای جهانی سفر و گردشگری اضافه می‌کند: این اقدام، که از 15 دسامبر اجرایی خواهد شد، پیشرفت چشمگیری را در احیای سفرها، به ویژه سفرهای تفریحی به وجود خواهد آورد.

با وجود این، درحالی‌که بسیاری از مسافران از کاهش مدت قرنطینه استقبال خواهند کرد و قادر خواهند بود هزینه آزمایش، که حدود 65 تا 120 پوند خواهد بود، را بپردازند، اما شورای جهانی سفر و گردشگری اعتقاد دارد که این اقدام برای احیای هدفمند سفرهای تجاری کافی نخواهد بود.

برای تحقق این موضوع و کمک بیشتر به بخش سفر و گردشگری، که در اثر محدودیت‌های سفر سراسری و ناهماهنگ متلاشی شده، بایستی مدت زمان قرنطینه حتی بیش از این کاهش یابد یا به طور کامل با یک آزمایش جامع و معتبر بین‌المللی به هنگام خروج از فرودگاه‌ها جایگزین شود.

به گفته شورای جهانی سفر و گردشگری، تا وقتی واکسن در دسترس همه قرار نگیرد، این اقدام تنها راه برای احیای سفرهای تجاری است. موضوعی که برای اقتصاد انگلیس بسیار حیاتی است.

با این حال، شورای جهانی سفر و گردشگری از هر راه‌حل جایگزین مناسب برای حذف قرنطینه و شروع دوباره سفرها حمایت می‌کند. راهکارهایی مانند آزمایش‌گیری اتحاد شرکت‌های هواپیمایی آمریکا، وان‌ورلد، با خطوط هوایی انگلیس و آمریکا که به تازگی اعلام شده و آزمایش‌های کووید-19 را به صورت رایگان به مشتریان واجد شرایط در پروازهای انتخابی بین انگلستان و ایالات متحده ارائه می‌کند و نیز دیگر مثال‌هایی که در سراسر جهان شاهد بودیم.

گلوریا گوارا، رئیس و مدیرعامل شورای جهانی سفر و گردشگری، اظهار داشت: "کاهش قرنطینه 14 روزه که آثار بسیار مخربی دارد، به تنها 5 روز از طریق انجام آزمایش، حتی در صورت بالا بودن هزینه‌ها نیز به عنوان پیشرفت مهمی مورد استقبال بخش سفر و گردشگری قرار خواهد گرفت.

با این حال، اگرچه ممکن است این اقدام مشوق مورد نیاز برای بازگشت برخی از سفرهای تفریحی بین‌المللی را فراهم کند، اما صرفا برای احیای سفرهای تجاری که رونق اقتصادی را به دنبال دارد، کافی نیست.

"برای حذف محدودیت‌های قرنطینه فلج‌کننده و شروع روند تدریجی احیای سفرهای بین‌المللی، نجات بخش سفر و گردشگری و احیای میلیون‌ها شغل در سراسر دنیا، لازم است از آزمایش‌های کم هزینه و معتبر بین‌المللی برای کلیه مسافران خروجی فرودگاه‌ها کمک بگیریم."

از زمان شروع همه‌گیری، شورای جهانی سفر و گردشگری در معرفی مجموعه‌ای از تدابیر بین‌المللی در راستای حمایت و پشتیبانی از بخش آسیب دیده سفر و گردشگری پیشگام بوده است.

در صورت انفعال و عدم اقدام برای احیای سفرهای بین‌المللی، هزاران شغل بلاتکلیف باقی می‌مانند و 174 میلیون نفر از شاغلین این بخش در سراسر جهان ممکن است شغل خود را از دست بدهند.

منبع: 5-day quarantine is great news for UK travel and tourism – WTTC

نوشته های مشابه
  • عوارض خروج از کشور در سال 1403

    همه مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی دارند، فارغ از سن‌وسال و مقصد، باید عوارض خروج از کشور بپردازند وگرنه اجازه گذشتن از مرز را نخواهندداشت.

  • کاهش 70 درصدی گردشگری

    محدودیت‌های ایجاد شده در بخش سفر در واکنش به همه‌گیری کووید-19، همچنان خسارات شدیدی را به گردشگری بین‌المللی وارد می‌کند، بطوریکه بنا به آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، ورود مسافران بین‌المللی در هشت ماه اول سال 2020 کاهش 70 درصدی را نشان می‌دهد.

  • اولین هواپیمای سفارشی قطر

    شرکت هواپیمایی قطر به عنوان شریک و شرکت هواپیمایی رسمی فیفا، از هواپیمای بوئینگ 777 خود که آرم مخصوص جام جهانی فیفا 2022 قطر روی آن نقش بسته، رونمایی کرد تا شروع دوره دو ساله تا آغاز مسابقات در 21 نوامبر 2022 را جشن بگیرد.

خرید راحت با اپلیکیشن یوتراوز